掃呢頁CODE去手機

2015年10月24日 星期六

快手!章子怡傳629已婚年底生B 子怡,章子怡,



章子怡被指佗B八個月,好大機會年底或出年年頭美國生B仔!(資料圖片)

next 1/1 pre

今年二月生日時上映高調被求婚的章子怡,與汪峰於三月二十九日在香港登記結婚,之後多次傳出有喜消息,今日有傳他們已經在六月二十九日於香港結婚,更有傳現已懷孕八個月,據知,目前已於美國洛杉磯停工待產,專心安胎,而預產期則傳出12月底或明年1、2月兩個版本,並指章子怡懷的是囝囝,一索得男!章子怡與汪峰求婚、結婚及生B都一年搞掂,認真快手!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!