掃呢頁CODE去手機

2015年10月24日 星期六

黃秋生對《梟雄》收視有信心想拍電影版 秋生,梟雄,黃秋生,



黃秋生對《梟雄》一劇充滿信心,仲話冇聽過套劇有咩唔得。

next 1/1 pre

黃秋生表示如果收視高,可以拍電影版。

next 1/1 pre

黃秋生話收視高唔會裸泳慶祝。

next 1/1 pre

黃秋生對於提到王晶嘅事,佢就話唔識呢個人。

next 1/1 pre

大家一齊行紅地氈入場。

next 1/1 pre

沈卓盈(左一)、陳煒(左二)晒線示人!

next 1/1 pre

劇中男女演員合照。

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

王晶 資料圖片

next 1/1 pre

陳凱琳 資料圖片

next 1/1 pre

無綫台慶劇《梟雄》晚上隆重其事在九龍灣E-Max舉行首映,劇中演員包括黃秋生、湯鎮業、黎耀祥、馬國明、蘇玉華、陳煒、梁琤、沈卓盈等行紅地氈亮相,可謂星光熠熠。隨後眾演員與觀眾齊齊欣賞第一集首播。

黃秋生接受訪問時對《梟雄》收視充滿信心,他說:「啲人一致話好睇,冇聽過話有咩唔得,後期製作得好用心,大家好努力,拍攝過程大家都好快樂,拍得開心就實收得。(希望有幾點收視?)我唔知幾點叫好,愈高愈好啦,阿湯(湯鎮業)話收視好請食大閘蟹。(收視好有咩慶祝?)唔知喎,拍電影啦,收視好都會拍電影版。(依家興祼泳謝票?)係咩,你哋慢慢玩啦,唔好搞阿叔。」

唔知王晶係邊個

提到王晶近日在微博上暗指秋生批評陳凱琳,問秋生可希望《梟雄》收視高過王晶的《風雲天地》他說:「我唔知,冇睇,你講嗰個係邊個我都唔知。」他說:「我連嗰個人係邊個都唔知,咩意見都冇所謂,佢係咪同TVB有仇,人哋套劇上,你講啲咁嘅嘢,唔知係咪TVB得罪咗佢,我有乜所謂,我呢啲死豬不怕熱水燙。(話你演戲猙獰過批評嘅新人?)做喜劇唔好笑,做恐怖片又唔好笑,好似佢咁就好咩,唔好講佢喇,多餘人嚟。」

鍾意就快D Share啦!