掃呢頁CODE去手機

2015年10月17日 星期六

張智霖變態執導搵杏兒報血仇 杏兒,張智霖,胡杏兒,

張智霖構思變態血腥的劇本,密謀由胡杏兒擔正。

張智霖變態執導搵杏兒報血仇

【陳栢宇廣州直擊】蕭定一在廣州的影城前日正式開業,旗下藝人盡出撐場,星光熠熠。「一哥」張智霖(Chilam)自爆下年轉戰幕後做導演,實行「演而優則導」,但笑言怕被威脅而未敢請老婆袁詠儀出山!他指想與老闆夾份投資開影城,做半個「娛樂大亨」!胸懷大志的Chilam又透露手上已有變態血腥復仇劇本,打算成全想做變態角色的胡杏兒:「佢夠晒變態」

蕭定一旗下的「廣州映聯萬和影城」前日在廣州正式開業,為配合鄭中基主演的電影《猛龍特囧》於本月23日內地上映,蕭定一前晚就以中國3D數碼娛樂公司老闆身份,在影城主持「廣州映聯萬和影城開業慶典暨猛龍特囧首映明星見面會」,更率領其麾下的藝人晒冷撐場,當中包括張智霖、胡杏兒、周秀娜、王宗堯、張建聲、何佩瑜、鄭欣宜和唐貝詩等,場面星光熠熠。

怕失控禁妻出演

身為蕭定一旗下的「一哥」,Chilam甫到場就已經有非一般的浩大聲勢,在場守候多時的粉絲不斷高呼「Chilam、初哥哥」,場面震撼!而以VIP身份壓軸出場的他,自言一直有構思劇本,亦不時將想法向老闆分享,更在日前想出一個有關復仇的變態血腥劇本,打算交給胡杏兒主演,Chilam說:「佢夠晒變態」而他又自爆來年有執導筒的計劃,轉戰幕後,實行「演而優則導」:「明年都有做導演嘅打算。(搵老婆袁詠儀拍?)我驚我控制唔到呢個演員,被佢威脅番點算?(你大晒o架喎!)理論上就係。」

(後左起)鄭欣宜、雨僑、胡杏兒、周秀娜、何佩瑜、唐貝詩 <br>(前左起)楊建平、鄭中基、胡耀輝、蕭定一、張智霖 <br>蕭定一(前右二)率領旗下藝人及拍檔祝酒賀影城開業。
  • (後左起)鄭欣宜、雨僑、胡杏兒、周秀娜、何佩瑜、唐貝詩

    (前左起)楊建平、鄭中基、胡耀輝、蕭定一、張智霖

    蕭定一(前右二)率領旗下藝人及拍檔祝酒賀影城開業。
張智霖演而優則導,相信撐場的粉絲舉腳贊成!
  • 張智霖演而優則導,相信撐場的粉絲舉腳贊成!
張智霖處男執導玩變態題材,笑言唔敢搵老婆演出。
  • 張智霖處男執導玩變態題材,笑言唔敢搵老婆演出。

眼見老闆愈做愈旺,Chilam亦為對方感高興:「佢愈成功,我哋就愈多資源做愈好嘅作品。希望簽更多嘅人,等公司強大啲,拍多啲inhouse嘅電影。」向來甚有投資觸覺的Chilam亦表示內地電影業暢旺,想向老闆夾番份開影城,叉半隻腳做「娛樂大亨」,他更謂:「下次叫佢畀我侵少少股都幾好。」Chilam表示除想和公司同事合作拍戲外,亦想與他們大賣歌喉:「好多人都好唱得,應該一齊出騷,可能好快成到事,又可以走唔同地方。」

神經質做殺人犯

至於最近加入蕭定一公司的胡杏兒,踩住5吋高踭鞋到場。談到未來拍攝電影的計劃,正忙於在天津開劇的杏兒笑謂:「我驚時間唔夠用。」提到Chilam在台上笑言想搵杏兒飾演他的囡囡,杏兒指對方純屬搞笑:「其實我想做殺人犯,冇咩試過呢啲。(變態角色難抽離?)我都覺得自己幾變態,做得演員都有少少神經質。」談到無綫有不少藝人離巢,她就指堅持自己想法便可。杏兒稱最近苦於熟讀劇本:「個角色係律師,第一次國語現場收音。」但她也有留意陳凱琳演技:「佢做得幾好。」並指該給機會讓她繼續進步。

鍾意就快D Share啦!