掃呢頁CODE去手機

2015年10月17日 星期六

張敬軒嗌祖兒轉行做破地獄:唔做嘥晒 張敬軒,容祖兒,祖兒,



張敬軒(左)笑指祖兒唔去做破地獄嘥晒!

next 1/1 pre

張敬軒唱出《女皇》!

next 1/1 pre

軒仔仲將《青春常駐》改詞鼓勵香港人!

next 1/1 pre

軒仔真係唱得好肉緊!

next 1/1 pre

軒仔獻唱新歌《過客別墅》!

next 1/1 pre

軒仔叫大家要捉緊每刻!

next 1/1 pre

張敬軒

next 1/1 pre

歌手張敬軒舉行音樂會,除了獻唱新歌《過客別墅》外,亦唱了好友容祖兒的《女皇》,軒仔表示祖兒在綵排時已經到場,又講笑話:「你哋有冇啲朋友係高分貝到可以將你浪漫、悲傷等所有嘅情緒都打碎?我成日都話祖兒唔去做破地獄係嘥晒,佢一嚟到就攬住我,我依排一直受胃酸倒流折磨,佢嚟探我,仲將我化妝過程擺咗上網。」

軒仔又講到在祖兒今年的新歌中,最喜歡《女皇》,覺得歌詞很適合現在的香港,他說:「我記得我1996年第一次以自由行身分嚟香港,嗰時未有奶粉未有通街藥房,但亦令到我好留意依度每一樣嘢,好鍾意依度與別不同嘅地方,雖然近年好似好多嘢喺度流失緊,但大家係可以改變,只要堅守生命嘅善良,依然會有佢吸引嘅地方,但係唔好望番轉頭,要捉緊每刻。」軒仔在唱《青春常駐》時,更將歌詞改成:「香港可否不要老/再領風騷/香港可否不要老/另創新高」用以鼓勵香港人。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!