掃呢頁CODE去手機

2015年10月17日 星期六

年頭同男友分手 陳瀅自爆有圈外新歡 陳瀅,



陳瀅話年頭先同外國男友分手,依家就有人追,仲了解中添!

next 1/1 pre

陳瀅仲話追佢嗰個係圈外人嚟嘅。

next 1/1 pre

你睇吓陳瀅一講到有人追,即刻笑到幾甜。

next 1/1 pre

真係全程都笑容滿面架!

next 1/1 pre

陳瀅話之前同外國男友分手原因係long distance,所以之後會揀喺同一城市嘅人拍拖。

next 1/1 pre

陳瀅話表示希望30歲前結婚。

next 1/1 pre

陳瀅出席手錶活動,她提到本月22日是26歲生日,將會與溫哥華回來的家姐及姐夫慶祝正日生日。她大爆有人追,她甜笑說:「了解中,係圈外嘅,我未準備好,因為年頭先同外國男友分手,原因係long distance,所以之後會揀喺同一城市嘅人拍拖,係香港做嘢會揀香港。」她表示希望30歲前結婚,細個就會諗25、26歲結。

提到生日會否與「圈外朋友」過?她直言哪個約食飯都會去,但正日必定是家人一同慶祝,亦不會帶「圈外朋友」一同去:「未去到咁遠,佢好低調。(幾大?做咩工作?)下次先講。」席間不時甜笑及扯開話題。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!