掃呢頁CODE去手機

2015年11月17日 星期二

鄧紫棋再辣火頭 網民轟語無倫次 :),鄧紫棋,



鄧紫棋又再惹禍,雖然今次唔係由佢直接辣火頭,而係Lupo(左圖左)同張丹(左圖右),但已經引發網民無限嘅負面情緒,矛頭仲直指G.E.M.。

next 1/1 pre

鄧紫棋去年底喺新城頒獎禮慶功宴遲大到,搞到其他歌手呆等,已惹嚟大牌負評。

next 1/1 pre

其實之前,佢開演唱會記招時,因為要文字同電子傳媒齊齊喺台下發問,一度惹怒文字傳媒,最後搞到佢要道歉。

next 1/1 pre

翌年一月,佢開演唱會時,又因拒絕文字記者入場同拒絕受訪,再度辣㷫傳媒。

next 1/1 pre

不過G.E.M.今年五月一度轉軚,仲話決心洗底修補同傳媒關係。

next 1/1 pre

是非多到上太空的鄧紫棋(G.E.M.)近年被外界一致負評,自去年初參加歌唱比賽《我是歌手2》後,在內地極速爆紅,可是樹大招風,隨之而來的是一連串的負面新聞,有指她性格囂張、恃寵生驕,其中去年底在樂壇頒獎禮慶功宴遲大到後,今年初又在舉行個唱時耍大牌,拒絕接受香港文字傳媒採訪,加上經理人張丹開腔怒轟港媒,令雙方關係一度接近擘面。

年中突然「轉性」

但娛樂圈沒有永遠的敵人,G.E.M.在年中突然「轉性」向港媒伸出友誼之手修補關係,五月更主動邀請《東方日報》接受專訪,坦言與整隊公司團隊需要檢討,力挽與傳媒的關係。之後果然兌現承諾玩親民,其中在紐約時裝周雖然失聲,仍願意以紙筆接受訪問,令關係一度破鏡重圓。

故態復萌

本以為今次總算打破冰山,殊不知江山易改,「囂」性難移,近日在美加各地舉行巡迴演唱會的G.E.M.再次辣起火頭,事緣她與緋聞男友兼御用唱片監製Lupo Groinig及張丹,接受美國網上媒體專訪時,Lupo力數香港傳媒幾宗罪:「Revolves around tabloids starting rumors about her dating life and criticizing her outfits for looking slutty. They are much harsher, stuff is really messy here. In Hong Kong, it's ten times worse. There's no integrity.(香港傳媒只有八卦式報道,只關心她的感情生活與批評她衣着淫蕩,香港傳媒沒有道德可言)。」

與港媒關係再陷僵局

至於張丹亦加入戰團,在訪問中狠評香港媒體只宣傳廣東流行曲,但G.E.M.卻主攻國語歌,所以未能得到香港人欣賞。雖然G.E.M.在訪問中全程只宣傳音樂,未有加把口怒插港媒,可是其經理人與唱片監製再次將她推進僵局,雙方關係看來再次凍過水。

網民:肺活量輸出影響腦部發展

而這篇標題為「G.E.M. Is the 'Taylor Swift of China.' Now She Wants to Take Over America」的專訪出街後,再次觸動網民神經,不少人寸爆留言:「真係唔想再理佢講乜,肺活量輸出影響腦部發展」、「其實阿漿咁國際,何需理會香港市場,你當香港人唔識貨,放過我哋啦。」更有網民怒轟G.E.M.唔夠謙虛同語無倫次。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集係連詩雅、糖妹同林奕匡,想睇糖妹賣萌,同埋連詩雅點樣多計法?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!