掃呢頁CODE去手機

2015年11月24日 星期二

重提番禺失蹤事件 楊思琦否認曾遭性侵 __,思琦,楊思琦,

思琦否認曾遭性侵,仲話如果有被性侵,佢唔會走得甩。 next 1/1 pre 楊思琦出席活動時心情都幾靚。 next 1/1 pre 佢重提十年前喺番禺被「追殺」同失蹤事件,版本同鍾嘉欣一模一樣。 next 1/1 pre 佢話件事係佢「人生最接近死亡嘅一次」。 next 1/1 pre ...


思琦否認曾遭性侵,仲話如果有被性侵,佢唔會走得甩。

next 1/1 pre

楊思琦出席活動時心情都幾靚。

next 1/1 pre

佢重提十年前喺番禺被「追殺」同失蹤事件,版本同鍾嘉欣一模一樣。

next 1/1 pre

佢話件事係佢「人生最接近死亡嘅一次」。

next 1/1 pre

仲笑言同嘉欣係名副其實嘅「生死之交」。

next 1/1 pre

提及事件時,個樣猶有餘悸嘅思琦,直認有陰影。

next 1/1 pre

雖然嘉欣重提嘅係十年前嘅舊事,但今時今日依然備受關注。

next 1/1 pre

女藝人楊思琦出席活動時,被問到10年前與鍾嘉欣(Linda)、陳浩民及唐文龍等在番禺拍無綫劇《人生馬戲團》期間,唱K消遣離開時被「追斬」一事。盛傳當時失蹤數小時的思琦,憶述當時情況,內容和Linda所說的一模一樣,她亦表示不知道為何會遇到這種事情。

認曾被要求封口

她指唐文龍事發時在場,但就不記得陳浩民是否在場,至於是否無綫高層樂易玲不准她們提及此事,她坦承說:「嗰時公司係唔可以講,依家都過咗10年,同埋身邊好多人都知道,Linda都講咗佢嗰part,所以唔緊要啦。」

「係我人生最接近死亡嘅一次」

問到二人是否「匿埋」兩小時,思琦說:「實質匿咗幾耐真係唔知,淨係覺得好耐,係我人生最接近死亡嘅一次,多謝Linda成為我嘅生死之交。(傳你兩個畀人性侵犯,其實有冇?)梗係冇啦,如果係咁我哋個人都冇埋喇,命都冇,仲點會畀我哋走得甩,真係生死邊緣。(有冇咩後遺症?)會有陰影,依家夜晚出街都會驚,會好留意啲van仔開門聲,嗰時事發後有發惡夢,覺得好內疚好無奈,因為大家係同我慶祝生日,有幾個幕後人員都受咗傷,畀人斬傷手腳流晒血。(會唔會怕咗返內地工作?)我都成日要返內地,除咗嗰次嘅事,好彩無其他更嚴重嘅事發生。」



鍾意就快D Share啦!