掃呢頁CODE去手機

2015年11月24日 星期二

鄧兆尊否認要求祥嫂簽文件:佢諗多咗 :),鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊咁講真係好爆:「如果我有出現過喺佢大宅,我連鐵閘都撞爆佢啦!」 next 1/1 pre 對於被指三兄妹要求母親祥嫂(洪金梅)簽授權書及文件,身為已故粵劇名伶新馬師曾長子的鄧兆尊接受《東網》訪問,他透過電話回答時語帶輕鬆,不過不欲多言:「我唔回應喇,答應咗一啲前輩唔會講嘢,所以要盡量配合。(祥嫂話公 ...


鄧兆尊咁講真係好爆:「如果我有出現過喺佢大宅,我連鐵閘都撞爆佢」 next 1/1 pre 對於被指三兄妹要求母親祥嫂(洪金梅)簽授權書及文件,身為已故粵劇名伶新馬師曾長子的鄧兆尊接受《東網》訪問,他透過電話回答時語帶輕鬆,不過不欲多言:「我唔回應喇,答應咗一啲前輩唔會講嘢,所以要盡量配合。(祥嫂話公 ...


鄧兆尊咁講真係好爆:「如果我有出現過喺佢大宅,我連鐵閘都撞爆佢」

next 1/1 pre

對於被指三兄妹要求母親祥嫂(洪金梅)簽授權書及文件,身為已故粵劇名伶新馬師曾長子的鄧兆尊接受《東網》訪問,他透過電話回答時語帶輕鬆,不過不欲多言:「我唔回應喇,答應咗一啲前輩唔會講嘢,所以要盡量配合。(祥嫂話公開挑戰你哋?)冇乜好挑戰吖,佢諗多咗喇。(之前畀啲邊方面嘅文件佢簽?)吓?如果我有出現過喺佢大宅,我連鐵閘都撞爆佢」間接否認要求簽文件這回事。

鍾意就快D Share啦!