掃呢頁CODE去手機

2015年11月24日 星期二

無錢開飯 黃秋生有錢煲煙 :),秋生,黃秋生,

VIDEO_MP4_A 自從被屈佔中,黃秋生話自己無戲開,經濟有困難。唔似講笑喎,返無綫拍劇唔止,連台慶都要俾面出席。一個人養十幾人,秋生講到無錢開飯咁慘。不過,飯可以唔食,煙又點可以唔煲?呢日,就喺中環見到秋生同助手企埋一邊煲煙。煙仔,一包五十幾,都唔平。難得在除咗花錢買煙,秋生仲喺HMV買埋一大堆碟做功課。喺《 ...






其他影片:>>






自從被屈佔中,黃秋生話自己無戲開,經濟有困難。唔似講笑喎,返無綫拍劇唔止,連台慶都要俾面出席。一個人養十幾人,秋生講到無錢開飯咁慘。不過,飯可以唔食,煙又點可以唔煲?呢日,就喺中環見到秋生同助手企埋一邊煲煙。煙仔,一包五十幾,都唔平。難得在除咗花錢買煙,秋生仲喺HMV買埋一大堆碟做功課。喺《梟雄》入面,演技被激讚超班,你估真係話咁易咩!況且,煲完煙,秋生仲有心情去文華high個tea,證明咗秋生真係無工開好多時間,都證明咗秋生啲經濟困難唔係好大啫。
鍾意就快D Share啦!