掃呢頁CODE去手機

2015年12月14日 星期一

【首奪視后】出道16年 僅兩劇做「主角」胡定欣膺視后爆喊 __,定欣,胡定欣,

《萬千星輝頒獎典禮2015》今晚假電視城舉行,胡定欣憑《鬼同你OT》首次膺視后。其實都有先兆0架喇,一來大台講明出年力捧,加上《鬼同你OT》另一女主角田蕊妮剛拎咗最受歡迎電視女角色,換言之定欣得視后已呼之欲出,不過宣佈佢拎視后時,定欣仍一臉錯愕,可是做不出天然呆效果,似乎演技仍需再改善。胡定欣入行16年,99年參加無綫電視自辦的《全球華人新秀歌唱大賽》,晉身最後四強,後加入無綫藝訓,未畢業已獲監製 ...


《萬千星輝頒獎典禮2015》今晚假電視城舉行,胡定欣憑《鬼同你OT》首次膺視后。其實都有先兆0架喇,一來大台講明出年力捧,加上《鬼同你OT》另一女主角田蕊妮剛拎咗最受歡迎電視女角色,換言之定欣得視后已呼之欲出,不過宣佈佢拎視后時,定欣仍一臉錯愕,可是做不出天然呆效果,似乎演技仍需再改善。

胡定欣入行16年,99年參加無綫電視自辦的《全球華人新秀歌唱大賽》,晉身最後四強,後加入無綫藝訓,未畢業已獲監製潘嘉德欽點拍《衝上雲霄》,飾演馬德鐘細妹。

多年來定欣作品無數,而且越見進步,08年憑摘「飛躍進步女藝員」;2012年憑《拳王》摘女配角,今年更首度摘下視后。

不過定欣出道多年,與女主角似是欠了點緣。即使之前憑《名門暗戰》爭視后,但邵美琪擺位比她更重,故是否屬「女一」備受爭議;而《鬼同你OT》中,定欣同田蕊妮喺劇中神同步令人拍爛手掌,但以戲份而言,田蕊妮亦似是更似女主角。

視后胡定欣獲獎時熱淚盈眶,又與其他女藝員攬晒,佢喊晒口話:「我冇諗過,喺我心目中阿姐(汪明荃)及阿田(田蕊蕊)永遠係最佳女主角,多謝公司﹑每一位支持我的人,珍姐(曾勵珍)樂小姐(樂易玲)多謝你....呢度劇我知道有好多進步空間,下年開同一班底,會出盡力做好佢,多謝我入行多年,每套劇提點我﹑幫我嘅每個拍檔,尤其係祥仔(黎耀祥)多謝你,多謝Fans,及多謝我班姊妹,《鬼同你OT》好多鼓勵,更加更加努力﹗」


鍾意就快D Share啦!