掃呢頁CODE去手機

2015年12月14日 星期一

台慶2015:下個目標奧斯卡!秋生:係咪上親嚟都要喊? __,秋生,奧斯卡,黃秋生,

秋生首次獲封無綫視帝,即場大晒演技!next1/1pre一班后輩紛紛上前恭賀秋生攞獎,而呢張相另一個亮點係秋生後面嘅馬國明BB冇再天然呆。next1/1pre扮喊冇難度啦。next1/1pre秋生,睇好你攞奧斯卡!next1/1pre阿田笑言同秋生拍戲時畀佢嚇到面都青埋。next1/1pre秋生話要用個櫃裝起個獎。next1/1pre秋生一輪嘴多謝一大班人,如珍姐、監製王心慰、阿Moon、蔡思貝等 ...


秋生首次獲封無綫視帝,即場大晒演技!

next 1/1 pre

一班后輩紛紛上前恭賀秋生攞獎,而呢張相另一個亮點係秋生後面嘅馬國明BB冇再天然呆。

next 1/1 pre

扮喊冇難度啦。

next 1/1 pre

秋生,睇好你攞奧斯卡!

next 1/1 pre

阿田笑言同秋生拍戲時畀佢嚇到面都青埋。

next 1/1 pre

秋生話要用個櫃裝起個獎。

next 1/1 pre

秋生一輪嘴多謝一大班人,如珍姐、監製王心慰、阿Moon、蔡思貝等等。

next 1/1 pre

秋生齋企都有戲,呢句說話講得一啲都冇錯。

next 1/1 pre

秋生獲封視帝,田蕊妮比佢表現得仲激動。

next 1/1 pre

秋生坦言為梅艷芳嘅獎項被拍賣一事而唔開心。

next 1/1 pre

鍾嘉欣、田蕊妮及胡定欣齊齊頒發視帝獎項,視帝最後五強為張繼聰、黎耀祥、陳豪、黃秋生、陳展鵬,不過無綫就搞GAG,正當大家以為有結果時,點知原來三大靚女係出嚟揭曉「廣告時間」。結果大家要等完一大輪廣告,先至去番頒獎禮現場,最終由秋生憑《梟雄》奪得視帝,其他視帝即向他送上祝煏,祖藍仲嚟個超過九十度鞠躬。秋生發表感受時相當淡定,他先以鍾景輝腔表示:「都算有交代」然後即搞笑謂:「係咪上親嚟都要喊?」跟住佢即扮喊:「我諗住攞完呢個獎攞奧斯卡㗎喇。」即時全場爆笑。

之後他再說:「其實田蕊妮,我同你拍過戲。」田蕊妮即表示知道,但着秋生返回正題。秋生續說:「傳聞中好多故事,傳說我會攞咗個獎然後掉咗去,其實個獎仲喺屋企。我攞咗呢個獎好高興,聽講真係金,我會用個櫃裝起佢。今日咁高興攞獎,我想起過去星期有啲獎座拍賣緊,話呢件事讓我難過有啲矯情,但其實我真係唔開心,我希望我哋以後所有得嘅獎,係應該好珍惜好珍貴同受到尊重。好希望所有演藝人,以後都為我哋嘅專業同尊嚴奮鬥。」然後秋生再一輪嘴多謝好多人,例如珍姐、監製王心慰,並多謝助手阿Moon,以及蔡思貝:「冇乜原因,有時多謝冇原因,我啱啱見到你,所以多謝你。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!