掃呢頁CODE去手機

2016年1月8日 星期五

吳鎮宇無懼戲份唔均勻:最緊要分到阿佘 __,鎮宇,佘詩曼,阿佘,吳鎮宇,

吳鎮宇話唔擔心戲份唔均衡,最重要係邊個分到個女主角,戲中佘詩曼就係佢下屬。next1/1pre吳鎮宇仲讚阿佘係筍盤。next1/1pre吳鎮宇表示自己不需要到巴西取景。next1/1pre吳鎮宇表示會到澳門拍攝,戲中他會有動作場面。next1/1pre吳鎮宇表示在戲中通常在最重要關頭出手相助。next1/1pre阿佘表示戲中很多動作場面,會與各男演員打到甩皮甩骨。next1/1pre有傳阿佘因為不 ...


吳鎮宇話唔擔心戲份唔均衡,最重要係邊個分到個女主角,戲中佘詩曼就係佢下屬。

next 1/1 pre

吳鎮宇仲讚阿佘係筍盤。

next 1/1 pre

吳鎮宇表示自己不需要到巴西取景。

next 1/1 pre

吳鎮宇表示會到澳門拍攝,戲中他會有動作場面。

next 1/1 pre

吳鎮宇表示在戲中通常在最重要關頭出手相助。

next 1/1 pre

阿佘表示戲中很多動作場面,會與各男演員打到甩皮甩骨。

next 1/1 pre

有傳阿佘因為不續約無綫而被飛出網劇,她表示:「唔關事,要做完一樣還一樣。」

next 1/1 pre

阿佘全程笑容滿面。

next 1/1 pre

唔知阿佘諗緊咩呢,個樣勁冧喎!

next 1/1 pre

張家輝講咩搞到阿余笑晒呢?

next 1/1 pre

大合照。

next 1/1 pre

影星吳鎮宇出席電影「使徒行者」記者會,他表示自己不需要到巴西取景,但會到澳門拍攝,戲中自己會有動作場面,通常在最重要關頭出手相助。問到戲中很多男演員,會好擔心戲份不均衡?他表示:「呢個唔重要,最重要係邊個分到個女主角,佘詩曼就係我下屬。」

阿佘打到甩皮甩骨

佘詩曼表示戲中很多動作場面,會與各男演員打到甩皮甩骨。問到會否在同名的「網劇」演出?她謂:「拍咗呢部先,兩樣嘢嚟,你唔可能同時間拍,可以理解。」對於有傳因為不續約無綫而被飛出網劇,她表示:「唔關事,要做完一樣還一樣。」

讚阿佘係筍盤

對於有預言家批阿佘感情事不順,婚嫁無期,更會遇上騙子,她表示:「唔係啩?今次遇到唔係壞人啦(吳鎮宇)。」在旁的吳鎮宇幫口說:「總係要攞啲當時得令嘅人嚟發表。(對佢有信心?)對追佢嘅男仔有信心。(介紹男仔畀佢?)佢咁筍,橫掂都識壞人,唔介意啦,佢識揀人,其實唔可以盡信,有啲人誓神劈願唔會一齊,最後咪又有可能。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!