掃呢頁CODE去手機

2016年1月8日 星期五

徐子淇孻仔中環摩天輪豪擺兩天百日宴 __,徐子淇,

「小建熹」嘅百日宴搞足兩日,巧威威呀!next1/1pre賓客都陸續收請帖喇!next1/1pre不過就呼籲賓客可以以捐款代替賀禮。next1/1pre用紙之餘,仲有用布做請帖,好特別!next1/1pre子淇都喺instagram話好鍾意個帖。next1/1pre「小建熹」集萬千寵愛於一身呀!有媽咪錫!next1/1pre有爸爸錫!next1/1pre當然仲有爺爺李兆基錫喇!next1/1pre ...


「小建熹」嘅百日宴搞足兩日,巧威威呀!

next 1/1 pre

賓客都陸續收請帖喇!

next 1/1 pre

不過就呼籲賓客可以以捐款代替賀禮。

next 1/1 pre

用紙之餘,仲有用布做請帖,好特別!

next 1/1 pre

子淇都喺instagram話好鍾意個帖。

next 1/1 pre

「小建熹」集萬千寵愛於一身呀!有媽咪錫!

next 1/1 pre

有爸爸錫!

next 1/1 pre

當然仲有爺爺李兆基錫喇!

next 1/1 pre

「千億新抱」徐子淇於十月誕下第四個愛情結晶品李建熹後,李家上下歡喜萬分,老爺李兆基更向旗下千五名員工及朋友大派一萬元利是,合共一千五百萬,認真闊綽!

「小建熹」可謂萬千寵愛在一身,李家現已定了下周15日及16日豪擺兩天百日宴,地點有別以往於旗下的四季酒店,而選址在中環新景點摩天輪旁的海濱廣場,更特別裝修搭起大帳篷,製造夢幻樂園。子淇與丈夫李家誠一向愛為子女搞百日宴,亦會花盡心思為他們布置場地,曾為女兒打造神秘的玫瑰花園,以及為兒子打造馬戲團樂園,而這次為建熹特別炮製的大帳篷,加上摩天倫及海濱美景相伴,定必十分豪華!

據知,一連兩天的百日宴,分別會邀請政商界名人出席15號的宴會,而16號則為夫婦二人的朋友,與及子女的同學仔及家長,而不少名人這幾天都陸續收到喜帖,李生李太更於喜帖上寫道,呼籲賓客可以以捐款代替賀禮,捐助慈善機構,認真有愛心!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!