掃呢頁CODE去手機

2016年1月8日 星期五

陳庭欣愈操愈Fit 擺甫大晒事業線 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣好Fit呀!next1/1pre陳庭欣透露每星期有三、四日會做運動!next1/1pre包括係打拳同跳PoleDance!next1/1pre陳庭欣踩單車擺甫士大騷「事業線」!next1/1pre索呀!next1/1pre陳庭欣自爆因為炒車而對單車有陰影!next1/1pre陳國峰表示依家忙四圍撲酒席場地!next1/1pre陳國峰表示想盡量慳,因為要儲錢買樓!next1/1pre大合照~n ...


陳庭欣好Fit呀!

next 1/1 pre

陳庭欣透露每星期有三、四日會做運動!

next 1/1 pre

包括係打拳同跳Pole Dance!

next 1/1 pre

陳庭欣踩單車擺甫士大騷「事業線」!

next 1/1 pre

索呀!

next 1/1 pre

陳庭欣自爆因為炒車而對單車有陰影!

next 1/1 pre

陳國峰表示依家忙四圍撲酒席場地!

next 1/1 pre

陳國峰表示想盡量慳,因為要儲錢買樓!

next 1/1 pre

大合照~

next 1/1 pre

陳庭欣、陳國峰、鄧佩儀、歐陽巧瑩、溫家偉及周志康等到尖沙咀出《2015-2016世界盃場地單車賽-香港站》記者會。近期弗爆的陳庭欣踩單車擺甫士大騷「事業線」,她表示有十多年未有踩單車,因為過往在英國讀書時曾經炒車令到遍體鱗傷,就連開私家車門也引至別人撞上受傷,故對單車留下陰影。

陳庭欣透露現時每星期有三、四日會做運動,包括打拳、跳Pole Dance,感覺自己愈來愈弗。問到她有沒有戒口減磅?陳庭欣說:「冇,反而跳完Pole Dance仲食多咗嘢。」最近新擔任《東張西望》主持的陳庭欣,不擔心外景採訪,反而要與拍檔李潤庭建立默契。

結婚忙四圍撲酒席場地

最近成功向女友求婚的陳國峰,透露定於11月8日結婚擺喜酒,時間緊迫故最近四出撲酒席場地,一班好兄弟包括林盛斌、梁烈唯、范振鋒也有協助。問陳國峰可有與老婆因結婚問題產生爭拗?他說:「反而少咗,因為定咗落嚟,自己都冷靜咗,冇咁易發脾氣,就多啲老婆。結婚都要用六位數字,希望盡量慳,儲錢買樓。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!