掃呢頁CODE去手機

2016年1月8日 星期五

李佳芯狂放電 方中信:後生廿年實追佢 __,李佳芯,方中信,

李佳芯11年由有線過檔大台,靠主持《學是學非》上位。話晒係有線嚟喎,余詠珊梗係特別照顧啦。之前李佳芯喺《名門暗戰》姣黃浩然而被封新一代姣精,今次佢就有新目標,就係charming到爆嘅方中信。李佳芯就鍊贏黃智雯,喺新劇《律政強人》做埋女一,拍住方中信做律師。前排見方中信一王拖住三后,郭少芸、張曦雯同李佳芯三個去拍外景。方中信喎!李佳芯當然全程落力陪笑,而且不時補妝KEEP住個戰鬥樣,係咁對住方中信 ...




李佳芯11年由有線過檔大台,靠主持《學是學非》上位。話晒係有線嚟喎,余詠珊梗係特別照顧啦。之前李佳芯喺《名門暗戰》姣黃浩然而被封新一代姣精,今次佢就有新目標,就係charming 到爆嘅方中信。

李佳芯就鍊贏黃智雯,喺新劇《律政強人》做埋女一,拍住方中信做律師。前排見方中信一王拖住三后,郭少芸、張曦雯同李佳芯三個去拍外景。方中信喎!李佳芯當然全程落力陪笑,而且不時補妝KEEP住個戰鬥樣,係咁對住方中信放生電,男朋友係邊都唔知啦!

唔止網民好愛李佳芯,就連方中信都勁讚呢位新拍檔「靚到不得了」,仲話「如果後生多廿年實會追佢」。睇嚟方中信真係勁冧李佳芯,時不時都會主動偷望女方,過晒電,中信嫂莫可欣真係要睇實啲老公喇!

鍾意就快D Share啦!