掃呢頁CODE去手機

2016年1月8日 星期五

吳若希遇電話騙案 一嘢KO騙徒! __,吳若希,

Jinny都同好多香港人一樣,收到電話騙案。next1/1pre佢冇畀人呃之餘,仲錄埋音。next1/1pre係醒嘅!next1/1preJinnynext1/1pre唔少香港人都遇過電話騙案,今次就輪到歌手吳若希(Jinny),不過佢就好醒目,簡直係「警訊」主持上身,向大家示範點樣一嘢K.O.騙徒!Jinny將騙案電話錄音,仲擺埋上網,對話中操普通話嘅騙徒聲稱受托於Jinny,要將個包裹由上海寄 ...


Jinny都同好多香港人一樣,收到電話騙案。

next 1/1 pre

佢冇畀人呃之餘,仲錄埋音。

next 1/1 pre

係醒嘅!

next 1/1 pre

Jinny

next 1/1 pre

唔少香港人都遇過電話騙案,今次就輪到歌手吳若希(Jinny),不過佢就好醒目,簡直係「警訊」主持上身,向大家示範點樣一嘢K.O.騙徒!

Jinny將騙案電話錄音,仲擺埋上網,對話中操普通話嘅騙徒聲稱受托於Jinny,要將個包裹由上海寄到香港,問Jinny收唔收到,Jinny就冷靜咁以純正普通話回敬對方:「我沒有寄過。」之後騙徒窮追不捨,Jinny隨即霸氣咁話:「你知道嗎?你這種電話騙案,我們在香港已經有很多新聞報道過了。」最後騙徒終於知難而退,即刻Cut線,搞到Jinny都冇晒癮,佢將錄音放上網,留言話:「佢cut我線⋯⋯⋯ 搞錯!咁無禮貌嫁(架)!bye bye都唔講聲!」原來Jinny早前都已經經常收到類似電話,但就忙爆冇咁得閒理會啲騙徒,依家有時間佢就趁無聊同騙徒玩吓,佢再留言:「本來很期待玩電話騙案,但是順豐跟DHL連續幾天每天都打給我,我都很忙沒空玩,可是今天他們還是鍥而不捨地打來,所以就跟他們玩了一會兒…」大家都要學吓Jinny咁醒呀!

其實一聽到係速遞兼係講普通話都估到係電話騙案喇,啲騙徒不如下次試吓講廣東話,但係要純正嗰隻喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!