掃呢頁CODE去手機

2016年1月8日 星期五

李嘉誠罕有唱淡本港經濟 __,李嘉誠,

【富豪看全球經濟】長和主席 李嘉誠:今年做生意好多方面都要努力啲,唔係都好難做。【本報訊】長和主席李嘉誠昨日出席集團的周年晚宴,當提及到本港的經濟前景時罕有唱淡,他認為今年各方面表現都面對挑戰,做生意要更加努力。「樓價升跌10%好平常」李嘉誠昨指出,旅遊、零售、出入口及酒店生意均告下跌,呼籲各界「今年做生意好多方面都要努力啲,唔係都好難做」。他於晚宴上致辭時則提到,「今年會面對唔同程度艱難及挑戰, ...




其他影片:>>






【本報訊】長和主席李嘉誠昨日出席集團的周年晚宴,當提及到本港的經濟前景時罕有唱淡,他認為今年各方面表現都面對挑戰,做生意要更加努力。

「樓價升跌10%好平常」

李嘉誠昨指出,旅遊、零售、出入口及酒店生意均告下跌,呼籲各界「今年做生意好多方面都要努力啲,唔係都好難做」。他於晚宴上致辭時則提到,「今年會面對唔同程度艱難及挑戰,要時刻留意環球經濟變化」,但認為「只要懷有信心同希望,我對前景仍然充滿信心」。

對於巿場指本港樓巿會跌半成,李嘉誠認為「樓價升跌10%係好平常嘅事」,他續指,要從買樓人士數目,與起樓數目中取平衡,經濟差及需求少,樓價自然會下調,反之亦然。另外,內地股巿4日內兩度觸發熔斷機制,日前更在開巿15分鐘後跌停巿,對此李嘉誠認為,股市有高有低,全世界都一樣。

被問到銅鑼灣書店股東李波及多名職員近日接連失蹤,會否擔心一國兩制被削弱,李聞言即搖頭說:「政治嘢唔講嘞」。

■記者江靖然


鍾意就快D Share啦!