掃呢頁CODE去手機

2016年1月8日 星期五

謝安琪設局失守 __,謝安琪,

■謝安琪前晚提起透視裙落樓梯,行得小心翼翼,卻不慎走光。麥浚龍(Juno)及謝安琪(Kay)前晚於港台頒獎禮上憑《羅生門》奪得十大金曲獎及全球華人至尊金曲獎,其後穿透視裙的Kay到後台拍照,可惜落樓梯時不慎走光,她受訪時解釋只是打底褲:「你哋中計啦,哈哈。」至於早前傳有孕,前晚又再肚凸凸,Kay直言:「真係肥咗,唔係有BB,大家都知我4月開演唱會,點會無啦啦羅生子呢?」另外,有指Kay個唱後放10 ...




其他影片:>>






麥浚龍(Juno)及謝安琪(Kay)前晚於港台頒獎禮上憑《羅生門》奪得十大金曲獎及全球華人至尊金曲獎,其後穿透視裙的Kay到後台拍照,可惜落樓梯時不慎走光,她受訪時解釋只是打底褲:「你哋中計啦,哈哈。」至於早前傳有孕,前晚又再肚凸凸,Kay直言:「真係肥咗,唔係有BB,大家都知我4月開演唱會,點會無啦啦羅生子呢?」另外,有指Kay個唱後放10個月長假,她坦承會休息,不排除會計劃生B,但強調不是因懷孕而放假。Kay又表示要相約Juno10年後再合作,Juno說:「我貪心啲,唔想只係10年後,都有諗緊再合作。」

至於奪得金針獎的鍾鎮濤(阿B),由好友校長譚詠麟頒獎,阿B笑謂大家是同輩:「唱咗歌40幾年有咁嘅成績,不過就遲咗少少。」阿B大讚鍾幗表現好定,反而自己手出汗。會否把兩個女兒鍾幗和鍾懿組成女子組合?他笑言:「都好喎,有望做搖錢樹。」

採訪:盧妹、王連連

攝影:陳順禎、葉君海


鍾意就快D Share啦!