掃呢頁CODE去手機

2016年2月19日 星期五

拍戲患高山症!黎明再爆無厘頭金句 __,黎明,

黎明一上台就發揮金句王本色!next1/1pre黎明突然講句:「男孩子,太笨的不要做!」點醒大家!next1/1pre黎明仲抱抱何承蔚!next1/1pre黎明(中二)喺台上搭何承蔚膊頭大晒父子情!next1/1pre黎明之後又話自己有高山症口唇變咗芋頭色!next1/1pre黎明next1/1pre提到佢演唱會宣傳得好低調,他即音八度講吓!好低調咩?認真可愛next1/1pre天王黎明(Leon ...


黎明一上台就發揮金句王本色!

next 1/1 pre

黎明突然講句:「男孩子,太笨的不要做!」點醒大家!

next 1/1 pre

黎明仲抱抱何承蔚!

next 1/1 pre

黎明(中二)喺台上搭何承蔚膊頭大晒父子情!

next 1/1 pre

黎明之後又話自己有高山症口唇變咗芋頭色!

next 1/1 pre

黎明

next 1/1 pre

提到佢演唱會宣傳得好低調,他即音八度講吓!好低調咩?認真可愛

next 1/1 pre

天王黎明(Leon)、張榕容、石修和小演員何承蔚,以及導演黃真真與音樂人雷頌德在旺角MOKO新世紀廣場出席新戲首映禮。率先出場的黃真真在台上大爆到雪山拍攝時,包括主角黎明、王珞丹、台前幕後工作人員都出現高山症症狀,所以腰間都帶了三支氧氣筒:「佢(Leon)問『導演幾時Roll得機,我要吸一吸先!』」

孖童星拍戲冇代溝

不久,千呼萬喚的黎明亦步上台上,他更抱起何承蔚上台,在戲外大騷父子情。之後,黎天王就開始發功出招晒「金句王」搞笑本色,當主持叫何承蔚錫Leon時,Leon就立即叫Stop,更對戲內囝囝說:「男孩子,太笨的不要做!」之後攬攬補數。當主持問及黎明會否與何承蔚有代溝時,Leon即時回答:「同佢冇乜溝通!」然後隔一陣續謂:「其實我呃你,除咗溝女唔講,咩都講。」而玩遊戲時,主持問現場粉絲黎明在戲中叫乜名時,黎明就即謂:「睇戲就睇戲,做乜要講我個名!」然後就將小禮物送給自己想送的觀眾。

患高山症唇變芋頭色

訪問時,談及他到高山拍攝時要吸氧氣,他就指氧氣筒內的氧氣並非純氧:「溝淡嘅,吸太多(純氧)會中毒。」問有否真的出現高山症症狀時,他即謂:「有,口唇變咗芋頭色!」又謂個個遊客都會帶氧氣上山:「開頭覺得好奇怪,後尾自己都係咁。(上山前練氣?)呢啲係生理機能習唔習慣嘅問題,習慣咗就OK。」

唔覺自己風趣

至於講到他開Facebook個人專頁回響大,他指專頁開設不久,覺得值得Share的都會Share。問是否全部內容均親自操刀,他即謂:「得五條片,梗係」他又自認最遲一批人開專頁,又不覺得內容風趣:「我不嬲都係咁。」

聞公司藝人即扮Cute

談到李治廷約滿離開,問曾指自己公司是「中轉站公司」的他,旗下還有甚麼藝人時,他即叉腰瞪眼扮Cute謂:「得我一個囉!係呀!(做一哥?)都要轉型做唔同工作,好多時候每個工作性質唔同,都需要好多時間先做到出嚟,你知我不嬲都唔鍾意講自己做乜。」問會否再簽新人,他就持開放態度:「有緣分咪簽囉!」

拒評衛蘭再戰樂壇

至於有否留意衛蘭再戰樂壇,他就指自己好少睇新聞:「除非有啲咩疫症呀、恐襲呀我會睇外,其他嘅都唔會睇!」問會否對她有寄語,他謂:「我諗我唔會做啲咁虛偽嘅講嘢方法,冇必要啦。每個歌手做好自己本分。唔通你去到第二間公司做仲講你咩,第二間公司又會話唔好講喇,你問番佢唱片公司」

唔覺個唱宣傳低調

另外,談到他即將開演唱會,記者指宣傳低調,他即音八度謂:「吓!好低調咩?」又指場地特別,分四個Section,各有主題。記者再指或有粉絲會搶不到飛,他謂:「始終場地有限,你喺個地方無中生有種嘢出嚟,政府又要批,其實嘉年華嚟嘅,因為周邊仲有好玩嘅嘢。」更謂自己未玩過摩天輪:「有機會咪抽個簽一齊玩囉!」但抽簽形式則暫未落實:「唔係一個傳統演唱會,有環迴立體聲效,有氣味啦,影像啦,因為4D一定有呢樣嘢,近4000多人能夠睇到。」

問會否為演唱會操弗?他謂:「適當嘅運動一定要做,有冇演唱會都一定要做,冇運動醫生一定話唔好。(飲食呢?)飲食都要注意健康架啦,你唔做演唱會都要注意健康架啦,唔係會早啲瓜,會畀阿媽畀阿嫲鬧!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!