掃呢頁CODE去手機

2016年2月19日 星期五

牛雜妹晒線狂操 搣廿磅闖影壇做林嘉欣 __,嘉欣,李美琪,牛雜妹,李嘉欣,林嘉欣,鍾嘉欣,

為咗靚你可以去到幾盡...next1/1pre絕對唔係揸流灘㗎!next1/1pre嘩,呢個動作好多男仔都做唔到。next1/1pre狂操嘅時侯,竟然激罕晒線。next1/1pre一晒再晒。next1/1pre睇見都攰。next1/1pre跑步呢啲唔少得啦。next1/1pre真係堅操㗎,流晒汗。next1/1pre認真有愛心。next1/1preBye,bye。next1/1pre咁大運動量都仲 ...


為咗靚你可以去到幾盡...

next 1/1 pre

絕對唔係揸流灘㗎!

next 1/1 pre

嘩,呢個動作好多男仔都做唔到。

next 1/1 pre

狂操嘅時侯,竟然激罕晒線。

next 1/1 pre

一晒再晒。

next 1/1 pre

睇見都攰。

next 1/1 pre

跑步呢啲唔少得啦。

next 1/1 pre

真係堅操㗎,流晒汗。

next 1/1 pre

認真有愛心。

next 1/1 pre

Bye,bye。

next 1/1 pre

咁大運動量都仲係食菜?

next 1/1 pre

下餐...都係食菜...

next 1/1 pre

儘管已簽約經理人公司,可是有「牛雜妹」之稱的李美琪(Monnie)工作量着實不多,上周六上午,她獨自現身元朗市鎮公園一帶做運動,穿上黑色運動背心的她,手臂和腰肢甚為粗壯,明顯翻脹。Monnie先在公園的公共健身設施做Warm Up,拉筋之餘又做深蹲,雖然件頭唔細,勝在柔韌度高,做起伸展動作也沒有姐手姐腳。

其後她把「訓練」升級,不介意用手撐着地下做掌上壓,一上一落、一呼一吸極為認真,還不經意露出激罕事業線,原來Monnie平日禾稈冚珍珠,是個有料之人!做完掌上壓,她轉玩單槓做引體上升,雖然噸位十足,但臂力驚人,「超越」一般女孩子極限,完美示範引體上升動作。

操到攰撩B女

做完熱身,Monnie稍事休息便開始8公里喪跑,可能熱身做得太劇烈,跑了大約20分鐘就開始喘氣,可是地獄式減肥豈能怠慢!跑到末段她更加大力度,跑百級樓梯,跑得香汗淋漓,氣來氣喘!Monnie拾級而上,登上公園山上時已經冇晒氣,做完Cool Down後便抹汗休息,期間見到附近有B女嗌她姐姐,Monnie便與B女玩,氹小朋友果然有一手!

運動過後正值午飯時間,平時為食的Monnie為免前功盡廢,只到便利店買叮叮菜食,但仍吃得甚為滋味,食完就到附近街市買餸準備晚餐,買的都只是豆腐、青瓜、南瓜等素菜,跟足餐單,除雞胸肉外,其他肉類No Way!

勒令三個月搣20磅

Monnie自落選港姐後,因之前一篇潮文話想入娛樂圈,感動萬千網民,成為「平民女神」,更曾獲蕭定一賞識,差點簽約成為張智霖師妹,但她最終與另一間經理人公司簽約,還一度積極收身,可惜近日又再翻脹,加上新年期間日食夜食,之前的成果付諸流水,回復120磅肥嘟嘟身形!據知,近日有電影公司搵過Monnie傾劇本,可是她收身未成,錯失機會,令她十分沮喪,亦因被取笑「肥雜妹」而流淚,自責沒有好好管理體重。

據知,經理人已勒令她在三個月內搣走20磅肥膏,目標由現時120磅減至100磅,Monnie為免因肥失利,惟有展開減肥生活,幾乎全面停工,一於不成功便成仁!向來視影后林嘉欣為目標的Monnie更希望瘦過偶像,勇闖影圈!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!