掃呢頁CODE去手機

2016年2月9日 星期二

祥仔狂抽大帽山野蠻女 網民激讚夠乾身 __,祥仔,黎耀祥,阮兆祥,

next1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1pre藝人阮兆祥(祥仔)一向都係搞笑同抽水高手,日前祥仔就趁農曆新年,拍咗條「條命係阮兆祥自己」拜年篇,等大家笑住迎新年!爆金句短片以早前被阻上山嘅「大帽山野蠻港女」狂鬧阿Sir一幕做藍本,改編成上山拜年逗利是篇。負責扮演野蠻 ...


next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre

藝人阮兆祥(祥仔)一向都係搞笑同抽水高手,日前祥仔就趁農曆新年,拍咗條「條命係阮兆祥自己」拜年篇,等大家笑住迎新年!

爆金句

短片以早前被阻上山嘅「大帽山野蠻港女」狂鬧阿Sir一幕做藍本,改編成上山拜年逗利是篇。負責扮演野蠻港女嘅祥仔,大爆港女經典金句,包括:「點解要限制人嘅自由喎?」、「你識唔識法律架?」、「你唔好Nonsense」啦等等,入型入格,十分爆笑!

造型如倒模

而成件事除咗對白,造型同其他角色一樣跟足原著。首先,不得不提祥仔套衫,佢同港女嘅造型好似倒模咁,最抵死係佢嗰條牛仔短褲同黑絲,真係齋睇個造型都笑出嚟。而另外兩位扮演「警員」嘅臨時演員都好戲,佢哋同祥仔鬥歇斯底里,其中一個仲好應節咁爆咗句:「你再唔落去我幫你開年!」

臨尾穿崩

不過話晒係拜年篇,點都會和氣收場嘅。祥仔去到尾段,就問冇份出鏡、但聲演記者嘅工作人員有冇記者證,該位演員表示有「利是派」,此時祥仔再施展變臉特技,一秒現歡顏,而成班演員隨即拉晒炮仗、笑晒口咁同大家拜年,實在搞嘢。其實,喺條片嘅中尾段,啲炮仗已經穿晒崩,但喺呢個年初一氣氛咁沉重嘅猴年,大家都係志在睇吓開心嘢得啖笑,所以都唔會怪祥仔嘅。

而條片嘅反應,亦相當之好,唔夠三日,已經超過13萬點擊,證明大家都好buy祥仔嘅抽水。有唔少網民仲激讚祥仔抽乾晒啲水:「哈哈!好好笑,抽到好乾身!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!