掃呢頁CODE去手機

2016年3月26日 星期六

拍拖四年曾有暗湧 楊怡謙謙姊弟戀結果 __,楊怡,

雖然係姊弟戀,又有小風浪,不過兩人終於修成正果喇!next1/1pre兩人因為拍攝《OnCall》而撻着,雖然差5歲,但冇影響囉!next1/1pre仲喺2011年「蜜蜜燒」時被斷正!next1/1pre不過佢哋愛得低調,直至12年謙謙攞獎時先公開「多謝楊怡」!next1/1pre但之後謙謙同蔡思貝拍劇傳出緋聞!next1/1pre仲有指蔡思貝姣溝對方!next1/1pre直至近年,兩人被拍得秘密 ...


雖然係姊弟戀,又有小風浪,不過兩人終於修成正果喇!

next 1/1 pre

兩人因為拍攝《On Call》而撻着,雖然差5歲,但冇影響囉!

next 1/1 pre

仲喺2011年「蜜蜜燒」時被斷正!

next 1/1 pre

不過佢哋愛得低調,直至12年謙謙攞獎時先公開「多謝楊怡」!

next 1/1 pre

但之後謙謙同蔡思貝拍劇傳出緋聞!

next 1/1 pre

仲有指蔡思貝姣溝對方!

next 1/1 pre

直至近年,兩人被拍得秘密睇樓!(戴口罩者)

next 1/1 pre

終於,佢哋終於開花結果喇!

next 1/1 pre

現年36歲的楊怡與小五歲的羅仲謙因劇結緣,其後更譜出姊弟戀,拍拖近四年的兩人曾遇上暗湧,但二人感情依然穩固,近年更屢傳「好事近」!

1.戀情萌芽期

2011年,楊怡與羅仲謙因拍攝無綫劇集《On Call 36小時》而撻着,年紀相距五年的兩人譜出姊弟戀,同年更被《東網》拍得於大埔共譜BBQ情緣。

2.戀情浮面

低調拍拖的兩人之後被爆「蜜」遊韓國,為免令戀情「見光死」,羅仲謙更死撐當時有朋友同行。直至2012年,羅仲謙奪得「我的最愛電視男配角」時,在台上發放愛的呼喚:「多謝楊怡。」終令戀情浮面!

3.戀情有暗湧

「名草有主」的羅仲謙依然緋聞多多,有指他前年拍攝電視劇《衝線》時,被同劇拍檔蔡思貝姣溝,幸而楊怡開腔力撐男友:「佢(羅仲謙)係一個我好信任嘅人。」

4.屢傳婚訊

拍拖近四年的兩人曾被拍得一齊睇樓築愛巢,加上有指楊怡鋪路結婚生仔而不續約無綫,令婚訊傳聞愈傳愈熱,其後兩人更直認有結婚計劃。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!