掃呢頁CODE去手機

2016年4月4日 星期一

【真係要望多兩眼】18歲原島大地今早返日 唔想做訪問喇! __,

噚晚金像獎有一part以童星做主題,仲安排咗一班童星出身嘅藝員出嚟同大家見面,當中曾經喺《忘不了》飾演張栢芝囝囝嘅原島大地出現,令到現場嘩嘩聲,無他嘅,因為生得靚仔嘛(相關新聞:http://bit.ly/1MNl7Rw)!今年18歲嘅原島大地係中日混血兒,媽媽係大陸人,o依家佢喺日本讀高中。原島大地最令人難忘就喺04年喺第23屆金像獎中,俾黃子華叫佢返去同日本人講「釣魚台係中國」。噚晚原島驚艷登 ...


噚晚金像獎有一part以童星做主題,仲安排咗一班童星出身嘅藝員出嚟同大家見面,當中曾經喺《忘不了》飾演張栢芝囝囝嘅原島大地出現,令到現場嘩嘩聲,無他嘅,因為生得靚仔嘛(相關新聞: http://bit.ly/1MNl7Rw )!今年18歲嘅原島大地係中日混血兒,媽媽係大陸人,o依家佢喺日本讀高中。原島大地最令人難忘就喺04年喺第23屆金像獎中,俾黃子華叫佢返去同日本人講「釣魚台係中國」。噚晚原島驚艷登場,有唔少傳媒想搵佢做訪問,不過據知o依家喺日本住嘅原島大地,今朝已經返咗日本讀書,唔想接受訪問。金像獎搵到佢嚟亦都係排除萬難,換句話講,除咗噚晚嘅靚仔片段,短期內唔會有再有新片段,大家真係要睇多兩眼喇!仲有曾經參演過《富貴逼人》系列嘅關佩琳,噚晚都有出現,據知今年37歲佢,曾經喺Big 4羅兵咸永道會計師事務所工作過,佢就表示自己已經唔係娛圈人,暫時未有打算接受訪問。

靚仔不妨一睇再睇 (電視圖片) (電視圖片) (電視圖片)
(電視圖片) (電視圖片) (電視圖片)
靚仔樣開始出晒嚟 (資料圖片) 當年係可愛 (資料圖片) 原島大地仲曾經同「小長今」趙廷恩合作過 (資料圖片)
關佩琳 (電視圖片) (電視圖片)

鍾意就快D Share啦!