掃呢頁CODE去手機

2016年4月17日 星期日

【譏紅館歌手encore虛偽】謝安琪個唱尾場哭謝十年前的自己:佢其實好細膽 __,十年,謝安琪,

時間在倒數。宣佈暫別樂壇的謝安琪,已經唱到《囍帖街》,意味演唱會將要完結了。Kay突然遮住眼,忍唔住喊,仲唱到聲震震,然後她說:「有一個人,我從來都冇多謝佢,我今晚想多謝佢。」然後開始嗚咽了。「我好想多謝一個人,我知道佢其實好細膽。佢其實唔算係一個好有自信心嘅人。佢唔係好識交際應酬,所以佢唔係好多朋友。但佢喺十年前做咗一個決定,令到我喺過去十年裡面有機會可以好放膽咁去追求自己嘅夢想,去做我自己想做 ...


時間在倒數。宣佈暫別樂壇的謝安琪,已經唱到《囍帖街》,意味演唱會將要完結了。Kay突然遮住眼,忍唔住喊,仲唱到聲震震,然後她說:「有一個人,我從來都冇多謝佢,我今晚想多謝佢。」然後開始嗚咽了。「我好想多謝一個人,我知道佢其實好細膽。佢其實唔算係一個好有自信心嘅人。佢唔係好識交際應酬,所以佢唔係好多朋友。但佢喺十年前做咗一個決定,令到我喺過去十年裡面有機會可以好放膽咁去追求自己嘅夢想,去做我自己想做嘅嘢。佢經歷好多事嘅時候,好難頂嘅時候,平常人都唔會好想受嘅嘢嘅時候,佢就嚟死0架喇,但佢都捱過咗。佢冇喺人哋唔鍾意佢、或者對佢好多批評嘅時候放棄。佢亦都試過喺身體好差嘅時候放棄工作,佢繼續做嘢。呢個人,就係10年前嘅我自己。」Z點知,就喺Kay眼濕濕嗚咽之時,台下竟然有啲人噓!因為以為係感謝張繼聰!Kay聽到台下反應竟然係咁,即反問大家:「做咩啫?你哋有人自認嗰個人咩?咁你哋嚟頂啦。人生經歷嘅所有嘢無嘥到,呢句說話,我喺出面學返嚟,所有嘢形成今日嘅我,你認識過我呢個人、接觸我嘅音樂,我都感謝你。」之後唱一曲《山林道》。當唱到嗰句「問我初衷鏗鏘的答不吞吐」,全場大合唱,場面感動,Kay向觀眾恭躬、飛吻,入後台。至11時半完場,所有燈已亮相,廣播都播完喇,全場觀眾都唔肯走,繼續吹BB要求encore,最後隊band出番嚟,Kay再度出場,獻唱一曲《跟我走》。她再出場時就說:「你哋呢個係真encore嚟喎,你哋都知紅館嘅encore係幾咁虛偽0架啦,你哋呢個係真encore嚟喎,咁我就不如唱番首《跟我走》啦!」唱完之後,Kay再說:「Thank you!多謝你哋,跟我返屋企啦你哋!」然後返入後台。11點40分,真‧完場。Kay哭了三次。Bye Bye喇Kay!一年後見喇!

Kay向觀眾鞠躬,以示感謝。 倒數時候到了…
臨別在即,Kay三度落淚 Kay自認是個細膽的人,十年前,她做了一個決定… 強忍淚水
Kay BB,唔好喊啦… 好想遞紙俾佢
又哭了
呢一刻,好感動 Bye Bye喇…
瀟灑告別 再回頭 燈已亮,廣播已完,歌迷還是不願走。

鍾意就快D Share啦!