掃呢頁CODE去手機

2016年4月17日 星期日

【講足一年「性經」】陳凱琳迫鄭嘉穎「轉會」?「佢自然地跟我返教會」 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳(Grace)同鄭嘉穎嘅戀情曝光後,大家最關心嘅就係身為教徒成員嘅Grace會如何處理鄭嘉穎嘅「性趣」問題,鄭嘉穎仲問過同為教徒嘅陳嘉寶(Anjaylia)同男朋友點樣解決呢方面嘅問題。時光倒流至去年今日,即係2015年4月16號,就有報道話鄭嘉穎大方承認曾向Anjaylia傾起婚前性行為嘅嘢,當時嘉穎話:「我好尊重每個人宗教信仰,唔好拎嚟做新聞。」轉眼啱啱好一年,又有周刊翻炒呢單嘢,仲寫到 ...




其他影片:>>






陳凱琳(Grace)同鄭嘉穎嘅戀情曝光後,大家最關心嘅就係身為教徒成員嘅Grace會如何處理鄭嘉穎嘅「性趣」問題,鄭嘉穎仲問過同為教徒嘅陳嘉寶(Anjaylia)同男朋友點樣解決呢方面嘅問題。時光倒流至去年今日,即係2015年4月16號,就有報道話鄭嘉穎大方承認曾向Anjaylia傾起婚前性行為嘅嘢,當時嘉穎話:「我好尊重每個人宗教信仰,唔好拎嚟做新聞。」轉眼啱啱好一年,又有周刊翻炒呢單嘢,仲寫到有傳身為基督徒嘅陳凱琳迫男友鄭嘉穎「轉會」,由佛教轉為信耶穌。2016年4月16日,陳凱琳同陳山聰現身新城做宣傳,回應「轉會」一事,陳凱琳即澄清話:「佢都知道我有信仰,好自然,佢都會想了解下我嘅信仰係點,我問過佢,佢都係好舒服地、自然地同我一齊返教會,所有嘢都係好自然地發生,就算佢話呢個禮拜唔想去,我都唔會迫佢,大家互相尊重大家。」談到爆呢單「迫男友轉會」事件嗰本周刊講到鄭嘉穎好關心「性事」,但女友嘅宗教信仰亦不容許婚前性行為……陳凱琳聞言即笑道:「我覺得私人嘢唔需要講咁多,唔需要同大家去澄清。」

陳凱琳同鄭嘉穎拍拖後,好多人都關心佢哋嘅「性事」
最近有周刊報道話,Grace迫本來信佛嘅鄭喜穎轉信基督教,令兩人心靈更契合… 

鍾意就快D Share啦!