掃呢頁CODE去手機

2016年5月8日 星期日

逐呎度:睇樓逐呎度:新葵芳花園廚房睡房「面對面」 __,

好多中國人都信風水,廚房五行屬火,假如睡房對正廚房,傳聞住客嘅脾氣會暴躁啲。就算唔信,其實呢種設計喺煮食時好易搞到張床都有油煙味,好多人都唔like。今次逐呎度嘅新葵芳花園,正正要面對以上問題,主人房同廚房做咗單位嘅「左右門神」,兩者只有三呎幾差距,隨時喺張床都聞到飯香、蒜頭、洋葱、魚腥味等等...情況係點,自己想像吓啦。今次逐呎度新葵芳花園嘅E座5室,係兩房戶入門版,建築/實用面積為490/40 ...


好多中國人都信風水,廚房五行屬火,假如睡房對正廚房,傳聞住客嘅脾氣會暴躁啲。就算唔信,其實呢種設計喺煮食時好易搞到張床都有油煙味,好多人都唔like。今次逐呎度嘅新葵芳花園,正正要面對以上問題,主人房同廚房做咗單位嘅「左右門神」,兩者只有三呎幾差距,隨時喺張床都聞到飯香、蒜頭、洋葱、魚腥味等等...情況係點,自己想像吓啦。

今次逐呎度新葵芳花園嘅E座5室,係兩房戶入門版,建築/實用面積為490/400方呎,實用率高約81%。單位採用直廳間隔,唔計玄關,面積逾100方呎,廳長13.43呎,布置無難度。不過部分房間窗位細,光線嫌不足;另大門設有玄關,頗為「嘥位」。

兩個睡房位於浴室左右兩旁,間隔尚算四正,不過有少量角位,擺位時要留意。大房長近10呎,空間感足,惟個別窗位細,光線略嫌不足。

以2房戶來說,廚房、浴室開則勻稱,兩者均有44方呎及近30方呎。另單位不設走廊,不過大門玄關長約6.71呎、闊3.5呎,較為浪費空間。

新葵芳花園是區內指標屋苑之一,行兩步就到港鐵葵芳站,出入方便,且附近有多個商場,僅約數分鐘步程距離;商場內店舖、食肆、戲院有齊,附近又有葵涌運動場,即使屋苑欠缺住客會所,日常生活配套都可謂「無得輸」。

中原分區營業經理鄧偉元表示,新葵芳花園今年都未錄成交,現時買賣放盤約26個,惟叫價較2至3個月前高位回落約15%,目前入場門檻約450萬元起。

─ ─ ─ ─ ─ ─

香港樓市日日新鮮,話題多多,想睇晒最update樓市新聞短片,即刻click入 http://bit.ly/1M2kP95

樓市轉勢,癲價時代告終,上車客、換樓客終於迎來入市機會,今年「真的上車了」! http://bit.ly/1zZzAUd


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!