掃呢頁CODE去手機

2016年5月8日 星期日

鍾嘉欣母親節宣布做媽咪:感覺很奇妙! __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

恭喜晒呀!現年32歲嘅藝人鍾嘉欣(Linda)去年同梁乃鵬姪兒、任職脊醫嘅Jeremy結婚,並喺今年年初到溫哥華補擺喜酒,當時Linda就默認有喜,仲話適當嘅時候就會同大家分享喜訊!Linda趁住今日係母親節,喺微博同instagram上正式宣布做媽媽,仲話懷孕過程佢感到兩個人心連心,話自己十分期待,佢留言:「母親節快樂!很快,我會進入人生另一個階段:做媽媽!我非常期待、異常興奮!當兩個心連成一個 ...


恭喜晒呀!

現年32歲嘅藝人鍾嘉欣(Linda)去年同梁乃鵬姪兒、任職脊醫嘅Jeremy結婚,並喺今年年初到溫哥華補擺喜酒,當時Linda就默認有喜,仲話適當嘅時候就會同大家分享喜訊!

Linda趁住今日係母親節,喺微博同instagram上正式宣布做媽媽,仲話懷孕過程佢感到兩個人心連心,話自己十分期待,佢留言:「母親節快樂!很快,我會進入人生另一個階段:做媽媽!我非常期待、異常興奮!當兩個心連成一個,感覺很奇妙!下年的母親節,會是怎樣的呢?」睇番張相,肚凸凸嘅嘉欣BB着上白色恤衫,仲整個心型手勢,笑到勁冧,一睇就就知佢幾咁期待做媽媽喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!