掃呢頁CODE去手機

2016年6月3日 星期五

名人:劉嘉玲晒半球孖前法國總統夫人合照 __,劉嘉玲,嘉玲,

劉嘉玲真係點睇都唔似已經50歲。女星劉嘉玲,近日以BVLGARI大中華區高級珠寶形象大使身份,飛抵法國出席活動,連日來更換上多套低胸晚裝,大方展示其美好身段;而保養得宜嘅嘉玲,與在場名人紅星合照之餘,仲影咗唔少單人靚相,觀乎佢嘅皮膚質素,真係點睇都唔似已經50歲。而在嘉玲拍攝的眾多照片中,比較特別的是與同場的前法國總統夫人卡拉布魯尼合影,照片所見,晒出深長事業線的嘉玲既性感又高貴優雅,相當吸睛! ...


劉嘉玲真係點睇都唔似已經50歲。

女星劉嘉玲,近日以BVLGARI大中華區高級珠寶形象大使身份,飛抵法國出席活動,連日來更換上多套低胸晚裝,大方展示其美好身段;而保養得宜嘅嘉玲,與在場名人紅星合照之餘,仲影咗唔少單人靚相,觀乎佢嘅皮膚質素,真係點睇都唔似已經50歲。

而在嘉玲拍攝的眾多照片中,比較特別的是與同場的前法國總統夫人卡拉布魯尼合影,照片所見,晒出深長事業線的嘉玲既性感又高貴優雅,相當吸睛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!