掃呢頁CODE去手機

2016年6月3日 星期五

【末代港姐】87年冠軍楊寶玲指后冠係朱義盛 李珊珊:我個真㗎大佬! __,珊珊,李珊珊,港姐,林珊珊,

87年港姐冠軍楊寶玲,一次出席活動時,自爆當年的港姐后冠,是如假包換的——假貨,絕非鑽石后冠。當時楊寶玲說:「鑽石同白金都係假嘅,連18K金都唔係,我仲一直想問TVB要番個真嘅返嚟!」更笑言「假后冠」擺咗喺書房,保險箱都慳番。楊寶玲更稱,由97年開始,六X珠寶贊助港姐后冠,這才有真鑽石后冠喎。咁97年主權移交之前最後一屆港姐——即係96年李珊珊嗰屆,后冠係18K定真鑽石?珊珊今早接受《蘋果》電話訪 ...




其他影片:>>






87年港姐冠軍楊寶玲,一次出席活動時,自爆當年的港姐后冠,是如假包換的——假貨,絕非鑽石后冠。當時楊寶玲說:「鑽石同白金都係假嘅,連18K金都唔係,我仲一直想問TVB要番個真嘅返嚟!」更笑言「假后冠」擺咗喺書房,保險箱都慳番。楊寶玲更稱,由97年開始,六X珠寶贊助港姐后冠,這才有真鑽石后冠喎。咁97年主權移交之前最後一屆港姐——即係96年李珊珊嗰屆,后冠係18K定真鑽石?珊珊今早接受《蘋果》電話訪問,聞言即笑道:「我嗰個后冠係金雅典贊助㗎!係真鑽石嚟㗎大佬!都成百幾萬㗎!」爽直依然呀!當年珊珊除咗捧走后冠,仲一口氣擸埋最上鏡小姐、才藝小姐大獎同最受傳播媒介歡迎大獎,當時除咗價值過百萬嘅后冠,仲獲得三個鑽石扣針同一支權杖,問珊珊會唔會一次過拍賣埋,佢就話:「今次只會拍賣后冠,其他嘅獎品就未諗過會拍賣。」珊珊又謂:「其實你問我呢件事,都係自己一個好大嘅決定,因為嚟緊要面對好多問題同質疑。其實呢一刻都未有具體方案,但呢件事進行唔可以太草率,所以我想統一口徑嚟答,因為驚有唔同版本出嚟,將件事扭曲咗。」問到會唔會搵慧妍雅集嘅人幫手,珊珊就話暫時未有呢個諗法,亦未必會搵拍賣行。珊珊話:「還好我身邊認識嘅長輩、朋友喺做慈善方面都好有經驗,我可以請教佢哋。」

李珊珊摘冠禮物之一:價值28萬的本田CR-V多功能四驅RV一架。
李珊珊的后冠、權仗及袍扣。 87年港姐冠軍楊寶玲表示后冠連18K都唔係,根本唔值錢。 87年港姐三甲:楊寶玲、李美鳳、林穎嫻。
97年開始,六X珠寶贊助港姐鑽石后冠,應屆冠軍為翁嘉穗。 俾張近鏡大家睇清楚喇

鍾意就快D Share啦!