掃呢頁CODE去手機

2016年6月19日 星期日

【有搵裕美】又話未離婚?黃子恆唔再龜縮:我想了解咩事! __,裕美,黃子恆,

黃子恆今日傍晚接受《蘋果》獨家訪問、表示認識裕美的時候,「佢同我講佢哋分開咗……我知道呢件事o依家影響咗好多人…好抱歉…唔該晒你哋,唔該晒。」(新聞連結:http://bit.ly/1sLvCvW)今晚九點幾,黃子恆返將軍澳電視城開廠拍劇,一早已有大批傳媒守候,黃子恆想避,不過最後都係停低︰「有啲嘢處理,仲有啲嘢處理緊,我暫時真係唔回應。」咁有冇同裕美聯絡?佢話:「由第一日開始,當然有通過電話,因 ...


黃子恆今日傍晚接受《蘋果》獨家訪問、表示認識裕美的時候,「佢同我講佢哋分開咗……我知道呢件事o依家影響咗好多人…好抱歉…唔該晒你哋,唔該晒。」(新聞連結:http://bit.ly/1sLvCvW )今晚九點幾,黃子恆返將軍澳電視城開廠拍劇,一早已有大批傳媒守候,黃子恆想避,不過最後都係停低︰「有啲嘢處理,仲有啲嘢處理緊,我暫時真係唔回應。」咁有冇同裕美聯絡?佢話:「由第一日開始,當然有通過電話,因為都想了解咩事,但好多嘢要做,唔該晒。」黃子恆話,當然唔會一直永遠唔回應,所以準備之後向大家一次過回應。問黃子恆可知道裕美丈夫Jason拍片?佢話:「我知有呢件事,但未睇過,唔好意思。」問及被拍得攬裕美條腰,黃子恆都係呢句:「我話咗遲啲一次過回應。」之後便匆匆入廠。黃子恆化完妝後再被追訪,又重申認識裕美時,對方同佢講已經同丈夫分開。問及有冇後悔同裕美一齊?黃子恆就唔肯講。

個樣有啲憔悴
黃子恆喺返電視城之前,被本報撞到應。(採訪、攝影:朱志聰、黃曉程) 簡單受訪後雙手合十離開。

鍾意就快D Share啦!