掃呢頁CODE去手機

2016年6月19日 星期日

【外啃內暖】黃光亮唔敢收岑麗香做契女 __,黃光亮,岑麗香,

黃光亮個樣雖然咁兇猛,但估唔到原來係咁識照顧人。膝下無兒的黃光亮,坊間常笑他與王祖藍似樣而封二人為「失散父子」,現實中黃光亮明白「兒女債」之苦,故與結婚多年的太太有共識不會生兒育女。情誼藏心中而黃光亮在最近播完的《火線下的江湖大佬》結局中,將岑麗香收為契女。而現實生活中,黃光亮與香香感情亦十分要好,香香更有感這位前輩是自己的「心靈雞湯」,故一度想上契。但後來黃光亮認為上契責任很大,與香香商討後,大 ...


黃光亮個樣雖然咁兇猛,但估唔到原來係咁識照顧人。

膝下無兒的黃光亮,坊間常笑他與王祖藍似樣而封二人為「失散父子」,現實中黃光亮明白「兒女債」之苦,故與結婚多年的太太有共識不會生兒育女。

情誼藏心中

而黃光亮在最近播完的《火線下的江湖大佬》結局中,將岑麗香收為契女。而現實生活中,黃光亮與香香感情亦十分要好,香香更有感這位前輩是自己的「心靈雞湯」,故一度想上契。但後來黃光亮認為上契責任很大,與香香商討後,大家有着同一感覺,亦不想兒戲了事,故最後決定將結誼情緣留在心中。

黃光亮接受《東網》訪問時稱:「我同香香都係玩認真,唔想求其,亦唔需要名份,感情好放喺心裏面就得!(契仔、契女多嗎?)我都有兩個,一個美國一個加拿大,佢哋會有表示嘅,冇嘅話實畀我鬧!」

香香感激黃光亮照顧

身在加拿大的香香,則越洋感謝黃光亮對她的照顧:「其實我一開始拍《火》時唔認識黃光亮,但兩人嘅友誼係角色帶嚟,亮哥好撐我,當我遇到NG時,佢會叫我慢慢放鬆,搵解決方法,我覺得有亮哥哥喺身邊好開心!(上契?)播到結局時有人問我哋係咪真上契?我哋諗過嚟真嘅話會有壓力,所以覺得Keep住友誼就OK!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!