掃呢頁CODE去手機

2016年6月11日 星期六

城城帶女友迎接二千萬辣跑 Moka哂相粉碎情變傳言 __,Moka,方媛,郭富城,城城,

城城帶女友迎接二千萬辣跑Moka哂相粉碎情變傳言15,715views│2016年06月11日愛車如命嘅城城郭富城擁有嘅名車真係比佢歷來嘅緋聞女友多㗎!早幾日城城仲趁端午節「報喜」,喺微博貼出同法拉利大中華區總裁Matteo在車廠合照,宣佈接收價價約2000萬港元嘅法拉利辣跑FXX-K添!上年被踢爆出動法拉利載索模方媛(Moka)到機場,之後又公開同女友Moka係車廂嘅煙韌拖手相公開戀情,就知城城 ...






  • 其他影片:>>






  • 城城帶女友迎接二千萬辣跑 Moka哂相粉碎情變傳言
  • 15,715 views│2016年06月11日
  • 愛車如命嘅城城郭富城擁有嘅名車真係比佢歷來嘅緋聞女友多㗎!早幾日城城仲趁端午節「報喜」,喺微博貼出同法拉利大中華區總裁Matteo在車廠合照,宣佈接收價價約2000萬港元嘅法拉利辣跑FXX-K添!上年被踢爆出動法拉利載索模方媛(Moka)到機場,之後又公開同女友Moka係車廂嘅煙韌拖手相公開戀情,就知城城嘅戀情同名車也撇不清關係。

    雖然之前就有傳城城因為難頂細佢廿多年嘅女友方媛Moka「貪錢」,認愛未夠一年就提分手,不過Moka今日終於po相粉碎情變傳言!相中Moka戴哂黑超現身在賽車場上,身後仲有一架疑似紅色的法拉利跑車,Moka心急「晒命」,大哂自己同男友一齊迎接這部「夢想號」辣跑,知你地仲好恩愛喇!

    鍾意就快D Share啦!