掃呢頁CODE去手機

2016年6月11日 星期六

眼仔睩睩勁打耳!李蘊幫囡囡改名羅紫晞 __,李蘊,

Renee個囡囡大得幾快喎!歌手李蘊(Renee)上月為圈外老公羅章冠生咗個B女,作為新任媽媽嘅佢,經常上載B女嘅相,真係令人睇到都感受到佢做媽媽個份喜悅呀!尋日Renee終於公布B女改名為羅紫晞,仲以佢為名開設Instagram,等大家可以睇到紫晞嘅靚相,同埋見證住紫晞嘅成長日記,Renee留言:「我係羅紫晞小妹妹!可以叫我紫晞或晞晞都得,請多多指教!」最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最 ...


Renee個囡囡大得幾快喎!歌手李蘊(Renee)上月為圈外老公羅章冠生咗個B女,作為新任媽媽嘅佢,經常上載B女嘅相,真係令人睇到都感受到佢做媽媽個份喜悅呀!尋日Renee終於公布B女改名為羅紫晞,仲以佢為名開設Instagram,等大家可以睇到紫晞嘅靚相,同埋見證住紫晞嘅成長日記,Renee留言:「我係羅紫晞小妹妹!可以叫我紫晞或晞晞都得,請多多指教!」
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!