掃呢頁CODE去手機

2016年6月13日 星期一

名人:濕身拍MV 歐陽妙芝轉行做歌手? __,歐陽妙芝,

作曲兼主唱,歐陽妙芝真係冇諗住轉行唱歌?早前名模歐陽妙芝為其作曲兼主唱的歌曲《褪》遠赴韓國拍攝MV,她表示今次MV的製作全部出動友情牌,韓國朋友為她一呼百應,她說﹕「花咗一日,用咗18小時拍攝,佢哋好有效率,好輕鬆咁完成,中間仲瞓咗個晏晝覺㖭﹗最難忘係最後一幕我要濕身,係導演即興要拍,雖然我由頭濕到落腳,但好驚人咁個妝係冇化開,而且我第一次可做到小鳥依人,因韓國嘅男仔太高,同我合作嘅男演員李楨煥有 ...


作曲兼主唱,歐陽妙芝真係冇諗住轉行唱歌?

早前名模歐陽妙芝為其作曲兼主唱的歌曲《褪》遠赴韓國拍攝MV,她表示今次MV的製作全部出動友情牌,韓國朋友為她一呼百應,她說﹕「花咗一日,用咗18小時拍攝,佢哋好有效率,好輕鬆咁完成,中間仲瞓咗個晏晝覺㖭﹗最難忘係最後一幕我要濕身,係導演即興要拍,雖然我由頭濕到落腳,但好驚人咁個妝係冇化開,而且我第一次可做到小鳥依人,因韓國嘅男仔太高,同我合作嘅男演員李楨煥有190CM高,佢今年28歲,係小鮮肉,哈哈﹗」

妙芝自2014年開始學唱歌,歌曲於去年已經完成作曲部分,但一直未能順利填詞,最後妙芝找來朋友幫手﹕「我填唔到廣東話詞,原來真係好難,我哋要支持廣東歌,唱又好難唱,唱咗超過五百次,錄音都錄咗10次,但都唔係好正,發現廣東歌好難唱。歌名叫《褪》,係由我改,內容係講男女感情耐咗會褪色。今次拍MV主要係想同朋友分享,因為我學咗音樂之後,大家都好想聽。其實我學音樂係受到兩個仔影響,佢哋都好鍾意唱歌,我只係玩票性質,無諗過做歌手,好享受學音樂過程,今次遇到一班好認真嘅製作人,真係好感恩,學到好多嘢,下首次會係同仔仔合唱。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!