掃呢頁CODE去手機

2016年6月13日 星期一

趙薇離奇升Cup 唔睇唔得! __,趙薇,

趙薇冇啦啦嚟料!現年40歲內地女星趙薇平時好少以性感打扮現身,尋日佢喺上海出席手錶品牌積家舉行嘅晚宴時,就一反常態,以黑色開胸晚裝現身,谷出雙峰,東西半球盡現,勁吸睛呀!今次趙薇「升CUP」奇遇記,睇到網民眼到凸,讚佢禾桿冚珍珠!網友紛紛留言「我不行了,失血過多!」、「這側乳,我不行了!」、「儘管不大,但至少是真的!」最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最好玩娛樂節目,除了早前推出的特備節目《 ...


趙薇冇啦啦嚟料!現年40歲內地女星趙薇平時好少以性感打扮現身,尋日佢喺上海出席手錶品牌積家舉行嘅晚宴時,就一反常態,以黑色開胸晚裝現身,谷出雙峰,東西半球盡現,勁吸睛呀!今次趙薇「升CUP」奇遇記,睇到網民眼到凸,讚佢禾桿冚珍珠!網友紛紛留言「我不行了,失血過多!」、「這側乳,我不行了!」、「儘管不大,但至少是真的!」
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!