掃呢頁CODE去手機

2016年6月30日 星期四

《愛•回家》幫拖炮製求婚 P 嚴謹張達倫 11月娶性感「高圓圓」 [壹週刊 - 1373] __,張達倫,高圓圓,圓圓,愛•回家,M1,

嚴謹同Kimmy日前在中環拍拖,兩個人無論搭車又或撐枱腳,都黐到實,sweet爆。娛樂偵訊《愛•回家》幫拖炮製求婚P 嚴謹張達倫11月娶性感「高圓圓」跟拍拖九年的黎芷珊分手後,「嚴謹」張達倫便被貌似高圓圓的圈外女友Kimmy俘虜,拍拖兩年,女友亦早已融入《愛•回家》,成為大家庭一分子。去年十月,Kimmy暗中召集朋友替張達倫搞37歲驚喜生日飯局,但到頭來反而是自己「被驚喜」,男友生日變求婚part ...


嚴謹同 Kimmy日前在中環拍拖,兩個人無論搭車又或撐枱腳,都黐到實, sweet爆。

娛樂偵訊

《愛•回家》幫拖炮製求婚 P 嚴謹張達倫 11月娶性感「高圓圓」

跟拍拖九年的黎芷珊分手後,「嚴謹」張達倫便被貌似高圓圓的圈外女友 Kimmy俘虜,拍拖兩年,女友亦早已融入《愛•回家》,成為大家庭一分子。

去年十月, Kimmy暗中召集朋友替張達倫搞 37歲驚喜生日飯局,但到頭來反而是自己「被驚喜」,男友生日變求婚 party。求婚成功,今年十一月將在港註冊擺酒,馬壯黎諾懿及醒哥朱滙林,亦接晒柯打,做兄弟。

女友火辣辣

正在跟回巢藝人陳松伶、張兆輝趕拍新劇《全職沒女》的張達倫,難得有日冇通告,跟做 OL、貌似高圓圓的圈外女友 Kimmy去街鬆一鬆。

著住穿窿裙散熱、盡騷一身蜜糖膚色的 Kimmy,跟男友拍拖中環怡和大廈的 Morty's Deli午飯,叫完沙律再點牛肉三文治,兩份食,出名細心的嚴謹,不忘風度幫女友夾食物,周到得令對方不時開心甜笑。

撐枱腳一個鐘,二人拖住行去中環機鐵站,雖然人來人往,不過拍拖唔收埋的嚴謹,全程大方孖住行。

三文治兩份食

在 Morty's Deli食晏,嚴謹同 Kimmy牛肉三文治兩份食。

摸鬚根

車廂內, Kimmy忍唔住摸嚴謹啲鬚根。

十指緊扣

食完飯,兩個人手拖手行去機鐵站。

零距離

在機鐵站,二人一前一後黐到實搭扶手電梯, Kimmy更攬實嚴謹耳語。

求婚 P

得米嚴謹在準老婆身邊,笑到見牙唔見眼。

求婚成功,一班朋友開心食飯。

生日變求婚

「舊年達倫生日, Kimmy一心諗住幫佢搞個 surprise party,點知俾達倫發現咗,仲繼續扮唔知,叫埋大家一齊做戲,反客為主,達倫嗰晚準備晒求婚蛋糕同玫瑰花向女友求婚。」知情者說。

事後朋友將嚴謹生日相放上網開心 share,但未有提到求婚成功一事,當中只有一張是 Kimmy捧住一束玫瑰花坐中間,是當晚答應求婚後影的大合照。

嚴謹跟 Kimmy識咗 10年,直到兩年多前才開始拍拖。

在 Kimmy的 Fb發現,嚴謹孖住她,經常約《愛•回家》一班 friend行山。

女友 Kimmy同高圓圓似樣,亦有朋友覺得佢似陳自瑤,點都好,靚女一名。

兄弟班幫手

「 Kimmy嗰晚見到個蛋糕已經忍唔住眼濕濕,達倫一開聲求婚,佢就爆喊,係咁話估唔到達倫有咁嘅安排,好意外!咪睇佢平日唔多出聲,其實好細心。

「同 Kimmy拍拖初期,因為女友唔係圈中人,為咗想對方可以易啲融入到自己圈子,達倫特登帶 Kimmy同《愛•回家》班家人一齊玩,等大家慢慢熟落。佢哋同諾懿兩公婆成日都會約埋行山做運動,另外姑姐(郭少芸)都係行山鐵腳。」

十月便三十八歲的張達倫,已經預早 book定黎諾懿、朱滙林等幫手,為十一月舉行的婚禮做兄弟,李霖恩則負責司儀。

「達倫都唔想再麻煩太多人,所以只係搵咗幾個 friend幫手,其他人嚟飲,佢已經好開心。」知情者說。

新劇《全職沒女》,除有機會跟回巢孭飛張兆輝做對手戲,張達倫初次戴假髮唱歌扮 rock友。

一班兄弟包括朱滙林、黎諾懿同李霖恩,經常扮 chok影相。

《愛•回家》受歡迎,他跟劇中假老婆楊卓娜亦因而拍住搵食接騷拍廣告。

有份演出的電視劇《純熟意外》,雖然口碑麻麻,不過張達倫就被讚演得唔錯。

再見亦是朋友

是這樣的,張達倫跟大他 12年的黎芷珊拍拖 9年, 12年和平分手,同年,黎芷珊獲「最佳女主持》獎,在台上公開多謝這位默默支持她多年的男人。沒有愛情,友情卻長存,她說:「我同佢成日聯絡,仲係好朋友。」至於他已另有新歡,黎芷珊更送上無限祝福。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!