掃呢頁CODE去手機

2016年6月30日 星期四

同阿囡一齊面試小學 楊思琦積極備戰 __,思琦,楊思琦,

楊思琦雖然話自己唔係怪獸家長,但佢為咗阿囡入小學,都已經好緊張吓。藝人楊思琦為晚宴擔任表演嘉賓,穿上tubedress的她身材fit爆,上圍甚有睇頭之餘,更大晒蛇腰,不過思琦妹表示沒有刻意瘦身。提到4歲的女兒,她表示就讀國際學校K1的女兒正值放暑假,但未有安排活動給她,又謂七月頭會到內地工作。認努力備戰問到其女兒是否要搵小學?她表示:「會揀番國際學校,都要去面試,小朋友同媽媽一齊,我要努力備戰,三 ...


楊思琦雖然話自己唔係怪獸家長,但佢為咗阿囡入小學,都已經好緊張吓。

藝人楊思琦為晚宴擔任表演嘉賓,穿上tube dress的她身材fit爆,上圍甚有睇頭之餘,更大晒蛇腰,不過思琦妹表示沒有刻意瘦身。提到4歲的女兒,她表示就讀國際學校K1的女兒正值放暑假,但未有安排活動給她,又謂七月頭會到內地工作。

認努力備戰

問到其女兒是否要搵小學?她表示:「會揀番國際學校,都要去面試,小朋友同媽媽一齊,我要努力備戰,三文兩語都要講。(藝人着數啲?)唔知,都係面試睇我表現。」她表示女兒太細未有上興趣班,要看女兒的擅長及興趣,自己不屬於怪獸家長。

談到無綫節目《沒有起跑線?》內有家長指現在教育觀念是「贏在射精前」,她表示有看過節目亦理解現在家長的心情:「因為依個年代都係生一個,會想將最好嘅嘢安排畀子女,都理解,但放鬆啲,慢啲步伐,可以同啲家長交流吓意見,未必要好擔心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!