掃呢頁CODE去手機

2016年6月11日 星期六

viuTV選美:【viuTV選美】另類大媽鬥「胸狠」仙氣模 __,大媽,中國大媽,

真係燕瘦環肥,乜都有!viuTV舉辦的選美節目《美選D.n.A》今日在柴灣進行首次面試,共11位參加者到場。節目聲稱要打破選美框架,不限年齡、學歷及婚姻狀況,果然吸引「另類」佳麗參加,包括染灰金髮的23歲Jennifer,其身高只得1米47,她直言參選viuTV的選美是因為「呢邊門檻低啲」。另外42歲家庭主婦Vanessa亦相當經典,留有金色短髮兼有8歲兒子的她,外型似足未減肥的「蝦頭」楊詩敏,而 ...


真係燕瘦環肥,乜都有!

viuTV舉辦的選美節目《美選D.n.A》今日在柴灣進行首次面試,共11位參加者到場。節目聲稱要打破選美框架,不限年齡、學歷及婚姻狀況,果然吸引「另類」佳麗參加,包括染灰金髮的23歲Jennifer,其身高只得1米47,她直言參選viuTV的選美是因為「呢邊門檻低啲」。另外42歲家庭主婦Vanessa亦相當經典,留有金色短髮兼有8歲兒子的她,外型似足未減肥的「蝦頭」楊詩敏,而且全程個樣呆呆地。另一位值得一提嘅,係25歲外號「大狗」嘅紋身師,佢唔單止體形較粗壯,而且仲要全身加埋有成十幾個紋身,以咁嘅身勢嚟參加選美,真係有啲估佢唔到。

「牛雜妹」減磅再戰

不過凡事有兩面,有得「另類」代表,當然亦有「仙女」代表戥番勻,而三位「仙氣組」美女代表分別係24歲模特兒Charlotte Cheung(沙律)、22歲恒生管理學院英文系畢業生Natalie Fong同埋23歲模特兒Yoshi;前兩者樣貌甜美,仲不約而同以貼身白Tee透Bra印晒「胸狠」身材,非常搶鏡!

而去年參選港姐落選嘅「牛雜妹」李美琪,則獲電視台邀請參加,雖然她聲稱減肥20磅,兼且現時只有110磅,但望落身形依然「強壯」,她亦直言正努力收身。另外27歲「𠝹手𡃁模」伍淑怡(YoYo)亦有參加是次選美,更揚言現時正值重生,故勇於接受任何挑戰。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!