掃呢頁CODE去手機

2016年7月2日 星期六

37歲陳敏之陀仔4個月 __,陳敏之,

37歲陳敏之陀仔4個月現年37歲的索腿天后陳敏之,昨日透過互聯網宣佈陀仔!敏之前晚在將軍澳錄影節目時已見肚凸凸,她昨日在電話中開心透露懷孕4個多月,BB將於明年1月擇日剖腹出世,但否認是「贏在射精前」的結晶品:「有咗真係可以做皇后,好多人錫,其實乜月份生冇所謂,係好自然嘅事,講真,中都好難得。」【前晚】■昨日宣佈陀仔4個多月的陳敏之,前晚在將軍澳做節目時,雙手不經意遮住微隆腹部。陳敏之前年10月與 ...


37歲陳敏之陀仔4個月

現年37歲的索腿天后陳敏之,昨日透過互聯網宣佈陀仔!敏之前晚在將軍澳錄影節目時已見肚凸凸,她昨日在電話中開心透露懷孕4個多月,BB將於明年1月擇日剖腹出世,但否認是「贏在射精前」的結晶品:「有咗真係可以做皇后,好多人錫,其實乜月份生冇所謂,係好自然嘅事,講真,中都好難得。」



【前晚】

■昨日宣佈陀仔4個多月的陳敏之,前晚在將軍澳做節目時,雙手不經意遮住微隆腹部。

陳敏之前年10月與拍拖10年的圈外男友雷偉信(William)於峇里白色小教堂行禮。婚後不足兩年,索腿天后在今年3月已露口風要積極造人,她昨日下午3時許分別在Instagram和facebook宣佈有喜,相中身穿露肩鬆身衫的敏之雙手摸肚,向天微笑,一臉感恩之情,她以英文留言分享榮升為人母的喜悅:「BB是個祝福!多謝主從天堂賜予我們這美好的禮物,讓我們去珍惜及愛護一位珍貴的小王子。」不少網民都留言送祝福,據知,敏之日前剪短頭髮時,已忍不住跟身邊人透露自己快做媽媽。

「係神畀我哋嘅禮物」

昨日本報致電敏之講恭喜,她開心謂:「原來有咗真係可以做皇后,好多人錫,(老公)唔使送禮物嘞,最重要有愛同正能量。我哋一家人都好開心,覺得係神畀我哋嘅禮物,想咗好耐,都係順其自然,因為我哋都好忙。」原來選擇在7月1日宣佈這件喜事是有原因,敏之解釋說:「我同老公都想趁7月1日放假日子宣佈,加上今日係伍姑娘(伍詠薇)結婚17周年,喺我哋家族叫雙喜臨門,因為都係喜事。」伍姑娘是敏之的契家姐,敏之囝囝將來會叫伍姑娘做大姨媽,敏之哈哈笑說:「佢鬧我呀,叫我個仔唔可以叫佢做大姨媽,成塊姨媽巾咁核突,話要叫佢做Auntie Five,但佢真係我個仔嘅大姨媽,哈哈!」



【昨日】

■敏之昨日在社交網貼側身凸肚相,BB預產期為明年1月。



■敏之昨午以英文宣佈陀仔,更指BB是個祝福,感謝神賜予珍貴的小王子。

敏之透露預產期是明年1月,被指完全符合最近潮語「贏在射精前」和「贏在子宮裏」的時間表,因名校幼稚園喜歡收1月至3月出生的小朋友,但敏之否認BB是苦心製造,她說:「會擇日開刀,但冇計呢啲,其實乜月份生冇所謂,只係咁啱,好自然嘅,講真,中都好難得,仲計乜鬼。我冇啲人咁勁,計完即刻做邊度得㗎,邊有得控制,呢啲嘢係個天畀你,真係隨緣。」

隨囝囝性格揀學校敏之表示會隨着小朋友性格揀學校,她說:「我唔會因為我鍾意就要囝囝讀嗰間,我係比較民主嘅!」懷孕初期,敏之試過有害喜徵兆,她說:「初時都有啲食慾不振、作嘔同眼瞓,仲瘦過未陀BB之前,不過𠵱家穩定咗,已經可以食番嘢,但醫生都話唔好過肥。」敏之表示暫時不會停工待產,前晚與森美一齊主持《Sunday好戲王》,下周一會如期做節目。

採訪:嵐山



■敏之與William前年在峇里結婚,她當時將老公樣貌保密。資料圖片



■一向喜歡小朋友的敏之,終得償所願,與老公William一索得男。互聯網圖片


鍾意就快D Share啦!