掃呢頁CODE去手機

2016年7月24日 星期日

陳彥行:瘦身大解放 39歲陳彥行着透視裝勁自信 __,陳彥行,

陳彥行瘦咗之後,真係自信返晒嚟。右圖為前港姐吳忻熹(前名吳文忻)。女藝人陳彥行(行姐)以黑色透視裝透黑bra出席醫學美容活動,記者指她打扮性感時,她透露最近瘦了一點,並謂不介意性感示人:「前年同上年勁肥,應該係荷爾蒙失調同水腫,我最近搬咗屋,可能間屋啱我住,去咗啲水腫。(有冇睇中醫調理身體?)我睇咗中醫好多年,就算減肥都係睇中醫,因為西藥唔可以長期食,如果中西醫比較,我會揀中醫。我好怕靠西藥減肥, ...


陳彥行瘦咗之後,真係自信返晒嚟。右圖為前港姐吳忻熹(前名吳文忻)。

女藝人陳彥行(行姐)以黑色透視裝透黑bra出席醫學美容活動,記者指她打扮性感時,她透露最近瘦了一點,並謂不介意性感示人:「前年同上年勁肥,應該係荷爾蒙失調同水腫,我最近搬咗屋,可能間屋啱我住,去咗啲水腫。(有冇睇中醫調理身體?)我睇咗中醫好多年,就算減肥都係睇中醫,因為西藥唔可以長期食,如果中西醫比較,我會揀中醫。我好怕靠西藥減肥,尤其之前睇到報道話有傳羅明珠因為食西藥減肥致死,我唔知係咪真,但我覺得好可惜,做娛樂圈呢行,係要瘦要靚,但係咪一定要瘦到唔夠一百磅先係靚?我依家120幾磅,希望減到105(磅)女藝人嘅終身事業係咪就係減肥呢?真係要靚唔要命?我覺得健康重要過一切,如果為咗減肥而冇咗寶貴嘅生命,好可惜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!