掃呢頁CODE去手機

2016年7月27日 星期三

唐詩詠:【咪神輸波?】高海寧失控喊唔停嚇窒詩詠 __,咪神,梁政珏,陳婉衡,唐詩詠,高海寧,

唐詩詠穿低胸火辣吊帶裙出席拜神儀式,成功搶走咪神高海寧「峰」頭。藝人高海寧和唐詩詠在蘭桂坊為無綫4K新劇《不懂撒嬌的女人》拜神,唐詩詠以激罕低胸火紅色吊帶裙上陣,比一向以性感見稱嘅「咪神」高海寧更有睇頭。喊到收唔到聲談到最近高海寧被影到因拍劇壓力太大而在唐詩詠面前爆喊,高海寧談及此事時坦言感到尷尬,並承認情緒比之前好得多:「我係忟自己做唔到!」唐詩詠則指自己猶有餘悸:「諗住收工問佢搭咩車,佢就爆喊 ...


唐詩詠穿低胸火辣吊帶裙出席拜神儀式,成功搶走咪神高海寧「峰」頭。

藝人高海寧和唐詩詠在蘭桂坊為無綫4K新劇《不懂撒嬌的女人》拜神,唐詩詠以激罕低胸火紅色吊帶裙上陣,比一向以性感見稱嘅「咪神」高海寧更有睇頭。

喊到收唔到聲

談到最近高海寧被影到因拍劇壓力太大而在唐詩詠面前爆喊,高海寧談及此事時坦言感到尷尬,並承認情緒比之前好得多:「我係忟自己做唔到!」唐詩詠則指自己猶有餘悸:「諗住收工問佢搭咩車,佢就爆喊,我仲諗係咪我做錯咗咩,我都係第一次見到女仔喺我面前喊!(點令佢收聲?摑佢?)佢好似冇收過。」

謙稱幼稚園程度

高海寧指自己其實喊到返屋企,談到林文龍等激讚她認真,自比演技如讀幼稚園的她就指眾前輩是「大學生」:「對住佢哋唔敢唔畀心機!」唐詩詠就指對方已經「入戲」,非常投入角色。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!