掃呢頁CODE去手機

2016年7月30日 星期六

【有人講大話】踢走秦舒培嘅係邊個?大陸製作單位認衰:唔關林志玲事 __,志玲,中國,大陸,秦舒培,林志玲,

陳冠希今日喺記招上向林志玲下最後通牒,表示之前已經聯絡過林志玲三次,但都不得要領,這才於微博向林開火。陳冠希再表明,若林志玲不肯作回應交代事件,佢就隨時爆大鑊、會再說出「很不好聽的話」。湊巧林志玲今日亦在上海出騷,受訪時眼濕濕回應稱對於陳冠希的辱罵感非常莫名,又表示之前冇收到陳冠希所講嘅「三次交涉」,並呼籲「陳先生」有甚麼問題,可以直接找她本人解決。之前有傳陳冠希向林志玲開火,係因為林志玲做咗大陸 ...




其他影片:>>






陳冠希今日喺記招上向林志玲下最後通牒,表示之前已經聯絡過林志玲三次,但都不得要領,這才於微博向林開火。陳冠希再表明,若林志玲不肯作回應交代事件,佢就隨時爆大鑊、會再說出「很不好聽的話」。湊巧林志玲今日亦在上海出騷,受訪時眼濕濕回應稱對於陳冠希的辱罵感非常莫名,又表示之前冇收到陳冠希所講嘅「三次交涉」,並呼籲「陳先生」有甚麼問題,可以直接找她本人解決。之前有傳陳冠希向林志玲開火,係因為林志玲做咗大陸綜藝節目《我的新衣》嘉賓,令秦舒培冇得參加。台灣《蘋果》獨家取得陳冠希當日質問《我的新衣》製作單位嘅真相,指當時陳冠希問對方:「《我的新衣》是不是林志玲不讓秦舒培參加?」當時製作單位話係,但今日製作單位改口,指秦舒培其實係俾閨蜜何穗迫走!《我的新衣》製作人曹青前日就話,邀請名單中,一開始係冇秦舒培,但噚日曹青就改口話其實係有:「節目甄選藝人角色人選中有一個定位是超模,代理經紀公司給我們節目組推薦過劉雯、何穗、秦舒培、孫菲菲等。最後我們選定了何穗。選人是節目組的決定,與其他藝人無關。」據悉,秦舒培就係因為5月被拍與陳冠希交往,之後被揭原來是人妻,前夫兼華誼高層趙磊——嘅朋友跳出來指他倆尚未離婚,秦舒培則反擊已簽離婚協議書,並指趙磊已有新女友云云。最後《我的新衣》製作單位決定將佢剔除。但問題係,陳冠希最初問製作單位係咪因為林志玲而令秦舒培冇得上節目,製作單位講大話話係。

與其後《我的新衣》負責人又向外稱,製作單位一直冇計劃搵秦舒培。

到噚日,《我的新衣》負責人又突然改口,話因為秦舒培同陳冠希嘅戀情,所以最後決定唔用佢。

就咁睇,中伏嘅似乎係陳冠希!

陳冠希前日為咗秦舒培鬧林志玲,估唔到原來係佢累到秦舒培拍唔到節目。 秦舒培稱已申請離婚,但趙磊表示未離婚。(互聯網圖片)
林志玲無辜中箭,不過佢反應都算鎮定EQ高。

鍾意就快D Share啦!