掃呢頁CODE去手機

2016年7月30日 星期六

陳豪:Sweet爆!陳豪孖陳茵媺睇戲過二人世界 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

陳豪同陳茵媺去睇戲享受二人世界,認真Sweet爆。藝人陳豪和太太陳茵媺婚後育有三名仔女、大仔梓燁、次子浩鋒和細女Camilla。早前《東網》影到他們一家五口出巡享天倫,大晒溫馨。今日約晚上七時,陳豪趁有時間同太太陳茵媺去九龍站睇戲,享受二人世界,認真Sweet爆,但當他們發現記者時,陳茵媺即戴上太陽眼鏡。問到二人看甚麼電影時,陳茵媺則報以微笑及點頭但未有回應。之後陳豪拿着信用卡去買票但不成功,最後 ...


陳豪同陳茵媺去睇戲享受二人世界,認真Sweet爆。

藝人陳豪和太太陳茵媺婚後育有三名仔女、大仔梓燁、次子浩鋒和細女Camilla。早前《東網》影到他們一家五口出巡享天倫,大晒溫馨。

今日約晚上七時,陳豪趁有時間同太太陳茵媺去九龍站睇戲,享受二人世界,認真Sweet爆,但當他們發現記者時,陳茵媺即戴上太陽眼鏡。問到二人看甚麼電影時,陳茵媺則報以微笑及點頭但未有回應。之後陳豪拿着信用卡去買票但不成功,最後由陳茵媺出手才成功買票,原來二人是看荷里活電影《叛諜追擊5:身份重啟》,之後他們步入戲院,陳豪更與記者揮手道別。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!