掃呢頁CODE去手機

2016年8月3日 星期三

【80歲大豐收】謝賢獲栢芝親筆畫甜入心 __,栢芝,張栢芝,謝賢,

張栢芝呢位前新抱真係識做,竟然親自畫畫送畀謝賢,係人收到都甜入心啦!7月30日是謝賢(四哥)80歲大壽,兒子謝霆鋒及女兒謝婷婷更為他搞了個生日飯局,一對孫仔Lucas、Quintus更送上媽咪張栢芝親手畫的畫作做禮物,逗得四哥開心不已!生日飯翌日,四哥便為王晶新劇《賭城群英會》開工,同劇的佘詩曼特別送上巨型生日蛋糕,氹得四哥笑逐顏開。以為阿佘係男人談到首次跟阿佘合作,四哥感覺超開心,但原來他完全不 ...


張栢芝呢位前新抱真係識做,竟然親自畫畫送畀謝賢,係人收到都甜入心7月30日是謝賢(四哥)80歲大壽,兒子謝霆鋒及女兒謝婷婷更為他搞了個生日飯局,一對孫仔Lucas、Quintus更送上媽咪張栢芝親手畫的畫作做禮物,逗得四哥開心不已!生日飯翌日,四哥便為王晶新劇《賭城群英會》開工,同劇的佘詩曼特別送上巨型生日蛋糕,氹得四哥笑逐顏開。以為阿佘係男人談到首次跟阿佘合作,四哥感覺超開心,但原來他完全不 ...


張栢芝呢位前新抱真係識做,竟然親自畫畫送畀謝賢,係人收到都甜入心

7月30日是謝賢(四哥)80歲大壽,兒子謝霆鋒及女兒謝婷婷更為他搞了個生日飯局,一對孫仔Lucas、Quintus更送上媽咪張栢芝親手畫的畫作做禮物,逗得四哥開心不已!生日飯翌日,四哥便為王晶新劇《賭城群英會》開工,同劇的佘詩曼特別送上巨型生日蛋糕,氹得四哥笑逐顏開。

以為阿佘係男人

談到首次跟阿佘合作,四哥感覺超開心,但原來他完全不認識阿佘:「真係第一次同佢合作,一開始話係佘詩曼,我話邊鬼個佘詩曼,男人嚟㗎?原來係靚女嚟,好開心,後生仔(指住馬國明)又係好嘢嚟,淨係記對白,都提咗我無數次。」而送上蛋糕的阿佘,則笑着勁嗲四哥謂:「知道同你開工吖嘛!」四哥續說:「同佢拍真係開心到不得了,好有演技,但今次唔係做我條女幾失望,哈哈!」馬國明聞言即搶着說:「益吓我」

心痛霆鋒太頻撲

問到80大壽為何不大搞?四哥說:「80大壽好咩?我都睇佢唔起!90呀、800呀,咁先係㗎嘛!其實冇所謂,同埋我真係驚得罪人,所以唔搞,請漏咗會得罪人,有乜所謂吖!」

霆鋒近年雖然相當忙碌,但仍特地趕回港為父親慶祝大壽,十分有孝心,四哥對此說:「佢真係忙到不得了,忙到我心都痛埋。(事前知佢會趕返嚟?)佢預咗嘅,因為佢真係一年裏面冇咩停過,每日喎!好少時間留喺香港,我都唔記得自己有個仔!(唔叫佢停吓陪多啲你?)搵銀,佢要養我呀,唔搵多啲邊夠我使?!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!