掃呢頁CODE去手機

2016年8月5日 星期五

霍啟剛:名人:霍啟剛郭晶晶落難夫妻搬麵粉 __,霍啟剛,郭晶晶,

霍啟剛同郭晶晶竟然會走去搬麵粉,仲唔係最期待畫面?大陸真人騷愈玩愈激!霍啟剛同郭晶晶之前錄影嘅真人騷,其中一個遊戲規定要以物換物,要佢哋兩個搬麵粉換取一日膳食。雖然郭晶晶期間一再三要求同老公一齊搬,但霍啟剛就Man爆咁話:「我不夠力的時候,你再幫我!」冧到哩!不過感人嘅嘢唔止呢啲,雖然霍啟剛比大家想像中仲要威猛,發晒力係咁將一袋袋麵粉係咁搬;但佢始終都係一個人,所以期間搬到滿頭大汗,而郭晶晶見到老 ...


霍啟剛同郭晶晶竟然會走去搬麵粉,仲唔係最期待畫面?

大陸真人騷愈玩愈激!霍啟剛同郭晶晶之前錄影嘅真人騷,其中一個遊戲規定要以物換物,要佢哋兩個搬麵粉換取一日膳食。雖然郭晶晶期間一再三要求同老公一齊搬,但霍啟剛就Man爆咁話:「我不夠力的時候,你再幫我!」冧到哩!

不過感人嘅嘢唔止呢啲,雖然霍啟剛比大家想像中仲要威猛,發晒力係咁將一袋袋麵粉係咁搬;但佢始終都係一個人,所以期間搬到滿頭大汗,而郭晶晶見到老公咁辛苦,個樣勁心痛之餘,仲一度想伸出援手,不過谷到臉都紅晒嘅霍啟剛就一口拒絕,仲要話:「我怕你累。」錫老婆錫到咁,真係Sweet到冇朋友呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!