掃呢頁CODE去手機

2016年11月25日 星期五

名人:食米芝蓮出事 諸葛漏夜入急症 __,諸葛,諸葛紫岐,

冇事吖嘛?名媛諸葛紫岐(Marie)與老公薛嘉麟晚上約十時許,被發現秘密現身養和醫院,有人目擊Marie一臉病容,並流露出痛苦表情,由老公陪伴下到達醫院。記者趕至時,Marie已入了診症室,約十分鐘後由老公攙扶上車,期間見她步履不穩仍然一臉痛苦,一度伏於老公膊頭上。薛嘉麟送了太太上車後,他又折返醫院取藥才離開。事後,《東網》致電Marie,但她接有接聽電話,記者再聯絡上薛嘉麟,他表示:「本來今晚同 ...


冇事吖嘛?

名媛諸葛紫岐(Marie)與老公薛嘉麟晚上約十時許,被發現秘密現身養和醫院,有人目擊Marie一臉病容,並流露出痛苦表情,由老公陪伴下到達醫院。記者趕至時,Marie已入了診症室,約十分鐘後由老公攙扶上車,期間見她步履不穩仍然一臉痛苦,一度伏於老公膊頭上。薛嘉麟送了太太上車後,他又折返醫院取藥才離開。

事後,《東網》致電Marie,但她接有接聽電話,記者再聯絡上薛嘉麟,他表示:「本來今晚同老婆去咗一間米芝蓮日本餐廳食晚飯,點知食到魚生時佢就好肚痛,仲標晒冷汗,又見暈,所以即刻送佢去醫院,醫生話因為有細菌入咗腸胃,引致急性抽筋,醫生都即刻同佢打咗止痛針,原本仲要佢留醫,不過老婆想返屋企,依家佢休息緊,但返到嚟佢仲有屙嘔,如果情況仲係咁嚴重,就會送佢返入院!」問到他會否追究,薛嘉麟說:「最緊要老婆冇事,其他嘢遲啲先講。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!