掃呢頁CODE去手機

2016年11月25日 星期五

網民力撐有因 龔嘉欣喊戲有晒起承轉合 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

點樣演繹喊嗰種層次?今次真係要向龔嘉欣學嘢喇!以前聽就聽得多,啲人演喊戲又要滴眼藥水又剩,不過,依家仲有呢支歌仔唱咩?依家演喊戲同唱歌一樣,假喊定咪嘴觀眾一睇就知!就好似無綫熱播劇《幕後玩家》中嘅龔嘉欣,苦等咗9年,終於一喊上位獲得激讚!N場喊戲網民之所以咁Buy龔嘉欣嘅喊戲,其實唔係單純佢流嗰一、兩滴眼水,而係嗰種有高潮起伏,層次分明嘅演技!喺劇中做賢妻嘅佢,喊咗無數次,當中包括畀劉佩玥挑機激動 ...




其他影片:>>






點樣演繹喊嗰種層次?今次真係要向龔嘉欣學嘢喇!

以前聽就聽得多,啲人演喊戲又要滴眼藥水又剩,不過,依家仲有呢支歌仔唱咩?依家演喊戲同唱歌一樣,假喊定咪嘴觀眾一睇就知!就好似無綫熱播劇《幕後玩家》中嘅龔嘉欣,苦等咗9年,終於一喊上位獲得激讚!

N場喊戲

網民之所以咁Buy龔嘉欣嘅喊戲,其實唔係單純佢流嗰一、兩滴眼水,而係嗰種有高潮起伏,層次分明嘅演技!喺劇中做賢妻嘅佢,喊咗無數次,當中包括畀劉佩玥挑機激動喊、向張繼聰訴苦喊、嫲嫲慘死喺醫院喊仲有喺靈堂啲淚水啷吓啷吓咁喊…而當中最打動人心嘅一次相信係尋日畀老公黃宗澤(Bosco)飛起嗰幕!

搭緊飛機哭不出聲

正所謂「一啖砂糖一啖 _」,Bosco喺個飛機艙咀完龔嘉欣,龔嘉欣勁冧豬以為可以雨過天青,但點知Bosco要享齊人之福,話要照顧小三劉佩玥同個BB喎!喺呢個Moment,龔嘉欣開始變臉入戲,表現出嗰種無奈想喊但又要強忍淚水嘅感受,話晒都搭緊飛機,嘈親人唔係幾好嘛!

再受刺激要忍手

不過Bosco唔單止接受離婚,仲竟然講咗句:「其實我真係好想你留喺我身邊…如果你接受Emma…」叫個正印接受個小三?龔嘉欣已經由零眼水喊到淚崩,突然激動出手想摑Bosco不過又要忍住!最後只好掩嘴痛哭攬住個女,世界都彷彿剩下佢哋兩母女相依為命咁!

有晒起承轉合

其實,大家可以設身處地咁諗吓,係咪都試過想喊但又唔想畀人見到同聽到嘅經歷?龔嘉欣就好似咁,唔係齋哽咽,齋嚎哭,所以話呢,依家喊戲唔係淨係睇對眼有冇通紅,而係要成個過程都要有起承轉合㗎!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!