掃呢頁CODE去手機

2016年11月25日 星期五

新劇谷湯碗胸 羅霖人工奀過廿年前 [壹週刊 - 1394] __,羅霖,M1,

11月19日羅霖出席品牌活動,問到梅小青是否加了戲份給她?羅霖直認:「小青姐好錫我,話如果我時間多啲,拍到嘅集數又多啲!」娛樂偵訊新劇谷湯碗胸 羅霖人工奀過廿年前現年51歲的羅霖,憑凍齡外表加34C身材再搏殺娛圈,出完噴血寫真集,稍後又返大台拍新劇《深宮計》大騷湯碗胸,大台向來出手低,羅霖騷錢竟然奀過二十年前,不過一千蚊一騷的她並無異議,原來力邀她回巢的監製梅小青,以戲份補償,講明每集加戲份,女配 ...


11月 19日羅霖出席品牌活動,問到梅小青是否加了戲份給她?羅霖直認:「小青姐好錫我,話如果我時間多啲,拍到嘅集數又多啲!」

娛樂偵訊

新劇谷湯碗胸 羅霖人工奀過廿年前

現年 51歲的羅霖,憑凍齡外表加 34C身材再搏殺娛圈,出完噴血寫真集,稍後又返大台拍新劇《深宮計》大騷湯碗胸,大台向來出手低,羅霖騷錢竟然奀過二十年前,不過一千蚊一騷的她並無異議,原來力邀她回巢的監製梅小青,以戲份補償,講明每集加戲份,女配角變二線,跟女二陳煒睇齊。

騷錢一千

當年因佗 B得罪高層曾勵珍,被迫在長命劇《真情》「慘死」,羅霖一直未有機會再返大台,相隔廿三年,由剛返無綫穩坐第二山頭的金牌監製梅小青拉線,在她頭炮金裝劇《深宮計》演出。

新劇明年二月正式埋位,孭正女一的劉心悠跟胡定欣早前開始試造型,在劇中飾演宮廷服飾部阿頭的羅霖,旅行充電後亦排隊埋位。

「 Candy今次返去拍劇唔係為錢,佢同無綫簽嘅係普通藝員約,冇底薪,一個騷都係一千蚊左右,講出嚟可能冇人信,比起以前拍《真情》,佢份人工仲要奀好多,當時佢係無綫親生女,有底薪,開工時間穩定,拍到佢同黃智賢嗰段感情戲時,仲試過一星期開足七日工,爆晒騷。所以平均計,佢當時有成二千蚊一個騷,叫做高人工。不過咁,今時今日 Candy都唔志在啲騷錢,事關佢做緊洋酒生意,又出美容產品,好多瓣數賺錢。」知情者說。

早前一行人在記者會接受訪問, 51歲最成熟的羅霖衣著最性感,大騷事業線。

為打響頭炮,回歸大台的梅小青搵周秀娜、劉心悠以及羅霖等外援在新劇演出。

簽祖藍拍電影

回復單身,羅霖去年書展推出噴血寫真,早前又簽約王祖藍經理人公司,有意發展內地市場,十分積極。

「其實 Candy不嬲都鍾意做戲,不過以前戀愛大過天,掛住拍拖,結婚之後又要照顧三個兒子,前夫又唔係咁支持,佢先放棄。但依家識諗咗,事業放喺第一位,加上祖藍又係自己友(基督徒),好清楚佢嘅要求,咪再試吓擺時間睇吓有冇得發展,簽咗兩年,除咗返內地,都會拍電影。」知情者說。

單身後的羅霖,曾跟關楚耀合作電影《愛.尋.迷》,二人有不少情慾戲。

胡定欣跟羅霖在新劇中都要谷胸上陣,好有睇頭。

梅小青監製的《宮心計》大結局,收視曾錄得 50點,是大台最高收視劇集之一。

失婚後的羅霖搏命搵銀養家,不論大小活動包括剪綵點睛都見佢蹤影。

拍劉心悠做女二

有機會拍宮廷劇,羅霖擺明要戲份唔要錢,據了解,監製梅小青亦十分識做,將會靜靜哋加重她的戲份:「本來佢個角色戲份唔多,主力都係騷身材,不過因為人工唔高,小青姐私底下同 Candy斟好,每集都會加佢少少戲份,同埋加重佢條線嘅古仔,依家佢個角色會拍住心悠,好多發揮。陳煒係第二女主角,但 Candy戲份同佢一樣多,之前出記者會,佢企喺心悠隔籬,陳煒反而企喺側邊。不過接得呢部劇,大家都冇諗過賺錢,好似 Chrissie(周秀娜),佢客串八集就更加少錢,但話晒呢部係佢响香港第一部電視劇,製作認真反而最緊要。」知情者說。

同劉坤銘十七年婚姻,曾是 ball界金童玉女,可惜 13年玩完。

羅霖瓣數多,早前投身埋洋酒生意,年尾前亦會拍七個廣告,學佢話齋:「女人要經濟獨立,選擇自然多啲!」(《蘋果日報》圖片)

拍開電影及內地劇的劉心悠,首次拍大台劇,新鮮感十足。

羅霖辛苦搵錢都係為三個兒子,雖然兩個仔都已成年,但仍會陪媽咪去旅行,可見佢哋有幾 close。

《深宮計》要著宮廷谷胸戲服,正好啱晒身材洶湧的陳煒,似乎會是一部話題之作。

今年中羅霖曾與男友 J君赴法國影婚照,唔係準備再婚係咩?但近日羅霖卻稱「凍結感情但未分手」,即係點?

賣肉深宮計

梅小青回巢大作之一的《深宮計》,賣點並不在三生三旦,真正「戲肉」乃劇中一班女人,包括外援羅霖、周秀娜及主角陳煒等,全部要倒模范冰冰在內地劇《武媚娘》造型,以性感谷胸宮廷服吸睛。

其實鞏俐主演的電影《滿城盡帶黃金甲》,才是真正大賣事業線古裝劇始祖,贏票房又搶到話題。

周海媚跟范冰冰在《武媚娘》造型都有抄《滿城》之嫌。

鞏俐在《滿城盡帶黃金甲》的造型十分搶眼。

同人唔同命

羅霖 23年後回歸大台拍劇,人工少過廿年前拍《真情》,並非人人同等待遇,近期有唔少舊人回巢幫手打仗,好似林文龍、宣萱、馬仔等,人工冇跌反升添!

林文龍

早前夥宣萱回巢拍杜之克揸旗新劇《不懂撒嬌的女人》,據知文龍身價是三萬一集,完成 28集劇就袋走 84萬,難怪他自爆人工是以前幾倍。

宣萱

宣萱拍完《不懂撒嬌的女人》後,又再接拍《使徒行者 2》,有指密食宣萱一集收兩萬五。

馬浚偉

一度是曾勵珍愛將的馬仔,近年多在內地開工,明年一月將以男一身份埋位拍《深宮計》,人工兩萬一集走唔甩。

羅琳隱瞞有餡激嬲高層

(《蘋果日報》圖片)

羅霖今鋪返大台助陣,幫小青姐拍《深宮計》,順勢爆響口話當年因為得罪高層,搞到無緣現身《真情》結局。 96年羅霖在《真情》飾演「雙雙」,同「阿海」黃智賢的一段情搶到唔少收視,高層本來打算食住個勢發展,但羅霖卻急剎停,以「移民」為由向高層請假。當時有指她與男友劉坤銘情海翻波,棄事業飛加拿大箍煲。在歡送 party,羅霖說:「監製也說過如果我要回來,隨時可以返回《真情》。」

羅霖其後被爆當日急離《真情》是發現有餡,要急飛加國跟劉坤銘秘密結婚。有指珍姐不滿被騙,事後將「雙雙」在《真情》尾聲現身一幕刪走。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!