掃呢頁CODE去手機

2016年11月17日 星期四

攬攬兼摸pat 林丹疑背大肚妻偷食 __,林丹,

今次真係水洗都唔清……中國羽毛球代表隊象徵人物林丹十一月頭先宣布正式做老竇,老婆謝杏芳喺11月4號夜晚幫佢生咗個囝囝,「超級丹」就喺微博晒一家三口合照,又留言歡迎囝囝同多謝老婆。不過今日就有大陸傳媒指,今年十月林丹赴廣州比賽時,與一神秘女子喺五星級酒店見面,更圖文並茂指林丹背住當時仲係大緊肚嘅謝杏芳,林丹攬住女方條腰,又親密攬攬,仲見到佢輕拍女方屁股,全程被斷正!女子微露纖腰,長髮及腰,疑似係20 ...


今次真係水洗都唔清……

中國羽毛球代表隊象徵人物林丹十一月頭先宣布正式做老竇,老婆謝杏芳喺11月4號夜晚幫佢生咗個囝囝,「超級丹」就喺微博晒一家三口合照,又留言歡迎囝囝同多謝老婆。

不過今日就有大陸傳媒指,今年十月林丹赴廣州比賽時,與一神秘女子喺五星級酒店見面,更圖文並茂指林丹背住當時仲係大緊肚嘅謝杏芳,林丹攬住女方條腰,又親密攬攬,仲見到佢輕拍女方屁股,全程被斷正!女子微露纖腰,長髮及腰,疑似係2009環球旅遊中國小姐冠軍、世界賽亞軍趙雅淇。

報道又指林丹早在九月時就已經被拍得與神秘女子食飯,女方就翹實李丹隻手。去到十月,林丹喺廣東參加全國羽毛球團體錦標賽,神秘女子都依然相隨,之後二人就喺晚上相聚,並打情罵俏共度春宵。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!