掃呢頁CODE去手機

2016年11月17日 星期四

林丹出軌:法律系高材生?惹火趙雅淇曾選美14次 __,林丹,選美,

齋睇相,堅係索。「超級丹」林丹出軌事件震驚中港,而被指是林丹出軌對象的女主角,盛傳是趙雅淇,原名趙菲,出生於1982年,比林丹大一歲,比林丹妻子謝杏芳少一歲。趙雅淇於2009年獲環球旅遊中國小姐冠軍及世界賽亞軍,而她由2000年起至2009年間,曾參加不下14次選美。是高材生身材火辣的趙雅淇,畢業於中山大學法律系,中央戲劇學院表演系,是高材生,身高1米74厘米,比謝杏芳矮4厘米。趙雅淇2011年參 ...




其他影片:>>






齋睇相,堅係索。

「超級丹」林丹出軌事件震驚中港,而被指是林丹出軌對象的女主角,盛傳是趙雅淇,原名趙菲,出生於1982年,比林丹大一歲,比林丹妻子謝杏芳少一歲。趙雅淇於2009年獲環球旅遊中國小姐冠軍及世界賽亞軍,而她由2000年起至2009年間,曾參加不下14次選美。

是高材生

身材火辣的趙雅淇,畢業於中山大學法律系,中央戲劇學院表演系,是高材生,身高1米74厘米,比謝杏芳矮4厘米。趙雅淇2011年參演由呂麗萍主演的電影《百合》,該電影更曾獲得第14屆電影華表獎優秀數字電影獎。而向來毫不吝嗇展示驕人身材嘅趙雅淇,拍過嘅性感相可謂多不勝數,其中一輯最爆嘅,可以話係佢影嘅紫色系藝術照。呢輯相嘅爆點,係近乎全裸嘅趙雅淇,只用一塊紫色布遮掩身體重要部位,極度誘人!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!